Przetargi.pl
,,Wynajem koparek wraz z operatorem do remontów dróg na terenie miasta Tarnowa w 2019 roku”

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Wynajem koparek wraz z operatorem do remontów dróg na terenie miasta Tarnowa w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem i świadczenie usług koparkami wraz z operatorem. Zamówienie podzielono na cztery części tj.: a) cześć 1 - świadczenie usług koparką obrotową o masie 1,5 - 3,5 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką wraz z operatorem, b) część 2 - świadczenie usług dwiema koparkami obrotowymi na kołach o masie 9,0 - 12,5 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką i ramieniem łamanym w 3 punktach wraz z operatorem, c) część 3 - świadczenie usług dwiema koparkami obrotowymi na kołach o masie 13,0 – 16,0 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką i ramieniem łamanym w 3 punktach wraz z operatorem, d) część 4 – świadczenie usług udarowym młotem hydraulicznym na koparce obrotowej kołowej lub koparko- ładowarce wraz z operatorem, 2) Zakres zamawianych usług obejmuje: a) dla części 1 - świadczenie usług koparką obrotową o masie 1,5 - 3,5 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką wraz z operatorem – w ilości minimalnej gwarantowanej 250 godzin, w ilości maksymalnej z możliwością skorzystania z prawa opcji – 1000 godzin, b) dla części 2 - świadczenie usług dwiema koparkami obrotowymi na kołach o masie 9,0 - 12,5 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką i ramieniem łamanym w 3 punktach wraz z operatorem - w ilości minimalnej gwarantowanej 800 godzin, w ilości maksymalnej z możliwością skorzystania z prawa opcji – 2000 godzin, c) dla części 3 - świadczenie usług dwiema koparkami obrotowymi na kołach o masie 13,0 – 16,0 tony z hydraulicznie skosowaną łyżką i ramieniem łamanym w 3 punktach wraz z operatorem - w ilości minimalnej gwarantowanej 800 godzin, w ilości maksymalnej z możliwością skorzystania z prawa opcji – 2000 godzin, d) dla części 4 – świadczenie usług udarowym młotem hydraulicznym na koparce obrotowej kołowej lub koparko- ładowarce w ilości minimalnej gwarantowanej 20 godzin, w ilości maksymalnej z możliwością skorzystania z prawa opcji – 150 godzin. 3) Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ. 4) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 5) Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie i traktowana jako odrębne postępowanie. 6) Na każdą część zamówienia Zamawiający zawrze odrębną umowę. 7) Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 8) Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu (w oryginale). 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07). 3.Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego jeśli dotyczy- wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach