Przetargi.pl
Świadczenie usług koparką w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 33395 Chełmiec, ul. Papieska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4145631 , fax. 0-18 4145643
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Papieska 2
    33395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4145631, fax. 0-18 4145643
    REGON: 49075216300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług koparką w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług koparką w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2018 r. Przedmiotem zamówienia są usługi: - małą koparką gąsienicową o ciężarze min 4 tony (pobierania fos) - szacowane zapotrzebowanie: 700 roboczogodzin - koparko–ładowarką (wszelkie roboty ziemne) - szacowane zapotrzebowanie: 700 roboczogodzin - koparką obrotową–łyżka 0,9m3 (pobór żwiru) - szacowane zapotrzebowanie: 100 roboczogodzin - młota hydrauliczno-wyburzeniowego do koparki” Cena za 1 roboczogodzinę. Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie w/w koparki jednocześnie. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sprzętu wraz z kierowcą/operatorem w ciągu 6 godzin od zgłoszenia telefonicznego pracownika Zamawiającego o zapotrzebowaniu na w/w sprzęt. Zamawiający nie pokrywa kosztów dostarczenia sprzętu na miejsce pracy. Za wykonanie usługi strony będą rozliczać się miesięcznie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę każdorazowo w terminie do 7 dnia miesiąca następnego po miesiącu, za który faktura jest wystawiona. Do faktur należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie usługi. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności w terminie do 21 dnia od dnia przekazania faktury przez Wykonawcę. Należność wypłacona zostanie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Obowiązującą formą odszkodowania stanowią kary umowne. Wysokość kar umownych obliczana będzie na podstawie wynagrodzenia brutto. Wynagrodzenie brutto zostanie ustalone w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu przetargu na podstawie stawek zawartych w ofercie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości - 1% szacunkowego wynagrodzenia brutto za każdą godzinę zwłoki w udostępnieniu sprzętu wraz z kierowcą/operatorem. - 10% szacunkowego wynagrodzenia brutto za nie udostępnienie sprzętu po zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego - 15% szacunkowego wynagrodzenia brutto za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa rzeczywiście poniesionych szkód. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli: - Wykonawca przerwał realizacje zleconych prac na okres co najmniej 3 dni bez uzasadnienia, - Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął zleconej pracy, - jeżeli Wykonawca nie realizuje prac zgodnie z umową lub też nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Umowa automatycznie wygasa w momencie gdy kwoty przeznaczona przez Zamawiającego na usługi transportu materiałów sypkich lub usługi koparką zawarte w umowie zostaną osiągnięte. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. Strona odstępująca od umowy, zobowiązana jest zawiadomić drugą stronę o zamiarze odstąpienia na jeden tydzień przed tym terminem. Zamawiający przewiduje prawo opcji do 20% wartości zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty cenowej wraz z wykazem określającym dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji oraz oświadczenie o potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. c) Wykonawca terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach