Przetargi.pl
Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym - 2015 - 2016.

Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym ogłasza przetarg

  • Adres: 72-004 Tanowo, Leśno Górne 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 317 57 22 , fax. 91 317 57 22
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym
    Leśno Górne 12 12
    72-004 Tanowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 317 57 22, fax. 91 317 57 22
    REGON: 81234428300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym - 2015 - 2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym - 2015 - 2016 o następujących parametrach technicznych: Ładowarka nr 1: a) udźwig znamionowy - min 3500 kg, b) wysokość podnoszenia -min 7000 mm, c) silnik: moc nominalna - min 85 KW, d) opony: odporne na uszkodzenia mogące powstawać podczas jazdy po odpadach komunalnych (opony superelastyczne pełne), e) wyposażenie: widły paletowe, łyżka o pojemności 1,5 m?. Ładowarka nr 2 a) udźwig znamionowy - min 3500 kg, b) wysokość podnoszenia -min 7000 mm, c) silnik: moc nominalna - min 85 KW, d) opony: przeznaczone do eksploatacji na twardych podłożach o wzmocnionej rzeźbie bieżnika, e) wyposażenie widły paletowe, łyżka o pojemności min 2,0 do 3,00 m3,łyżka z zaciskiem uruchamianym hydraulicznie z kabiny operatora min. 1,5m? (krokodyl), Ponadto Ładowarka nr 1 i Ładowarka nr 2 muszą spełniać poniższe warunki: a) klimatyzowana kabina operatora ładowarki, b) hamulce: postojowy i nożny- pneumatyczne i hydrauliczne, c) zaczep holowniczy z ręczną regulacją wysokości, d) podwójne tylne wyjście hydrauliczne, e) tylne wyjście do podpięcia przyczepy z hamulcami pneumatycznymi, f) zabudowane podwozie ładowarki - zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi wirujących elementów i instalacji pneumatycznej i elektrycznej. 2. Rok budowy maszyn nie wcześniejszy niż - 2014 r. 3. Szacunkowa ilość pracy dla każdej ładowarki w trakcie trwania umowy wyniesie ok. 275 motogodzin na miesiąc a więc szacunkowa ilość pracy dwóch ładowarek w trakcie umowy wyniesie ok. 550 motogodzin na miesiąc. 3.1. Jeśli będzie potrzeba dłuższej pracy niż podana powyżej Zamawiający będzie liczył wartość pracy ładowarek wg zasady: cena jednej mtg dłuższej pracy jest to podana wartość za 550 mtg pracy ładowarki podzielona przez 550. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo i mimo określenia go przez Zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może wystąpić konieczność zwiększenia lub zmniejszenia rozmiaru realizowanego zamówienia. Faktycznie ilość pracy (motogodzin) dla każdej ładowarki może odbiegać od oszacowanej ilości (specyficzne czynniki i warunki pracy w Zakładzie Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych, klęski żywiołowe, warunki pogodowe, wpływające na rozmiar prac). Stąd też Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań objętych zamówieniem (umową) nie może spowodować przekroczenia maksymalnej wartości zamówienia, którą ustala się w wysokości do 30 % (prawo opcji) tzn. umowa może zostać zrealizowana w co najwyżej 130 % ceny ofertowej. Skorzystanie przez zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia (umowy), czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją przedmiotu zamówienia (umowy) w zakresie ustalonym w nim warunków poprzez złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli (w formie zlecenia) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 4. Koszty operatorów, paliwa zasilającego oraz wymiany zużytych opon w ładowarkach leżą po stronie Zamawiającego. 5. Dostawa i odbiór maszyn z siedziby Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjno - naprawczy, skutecznie usuwający awarię nie później jak 48 godz. od powzięcia wiedzy o usterce (awarii). 7. Po stronie Wykonawcy będzie w całym okresie obowiązywania umowy: 1) przeprowadzać regularną obsługę serwisową na własny koszt w miejscu pracy maszyn, 2) dostarczać: filtry i uszczelki, oleje, smary, i inne materiały wymagane w ramach tej obsługi, 3) pokrywać koszty ewentualnego usunięcia uszkodzenia maszyny wynikające z normalnej eksploatacji i naturalnego jej zużycia. 8. Wykonawca na dzień podpisania umowy ubezpieczy maszyny w okresie najmu. Ubezpieczenie obejmować będzie: - szkody powstałe w skutek działania tzw. sił wyższych tzn. wywołanych siłami przyrody, których nie da się przewidzieć, np.: powódź, wyładowania atmosferyczne, huragan, - kradzież sprzętu, pod warunkiem należytego zabezpieczenia przed kradzieżą tzn. pozostawieniem w dozorowanym, strzeżonym miejscu i zabezpieczeniem z należytą starannością wszystkich posiadanych kompletów kluczy. 9. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostaw podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoisok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach