Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
REGON: 18440000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem aparatury badawczej - liczba części 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajęcia aparatury badawczej, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 8 SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Prace badawczo-rozwojowe nad prototypową technologią zbioru i przetwarzania rdzeni kolb kukurydzy na cele energetyczne” (nr projektu POIR.04.01.04-00-0018/18) i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju – Projekty aplikacyjne: Oś priorytetowa IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.1: Badania naukowe i prace rozwojowe Poddziałanie 4.1.4 „Projekty aplikacyjne”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 do SIWZ. b. Wypełniony harmonogram płatności czynszu za najem – załącznik nr 4 do SIWZ. c. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące kosztów napraw w okresie najmu – załącznik nr 5 do SIWZ d. Parafowany wzór protokołu zdawczo-odbiorczego – załącznik nr 10 do SIWZ. e. Parafowany załącznik nr 11 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. f. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych – załącznik nr 12 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2022-09-01 - Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2020-09-22 - Sekwencjonowanie DNA metoda Sangera oraz NGS mRNA w technologii Illumina.
Dodano: 2020-02-11 - Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2019-09-09 - Usługa dzierżawy aparatu do oznaczania różnych parametrów w mleku
Dodano: 2019-04-17 - „Wykonanie usług konserwacji zachowawczej 311 obiektów - planów architektonicznych i map ze zbiorów PAN Biblioteki Kórnickiej”
Dodano: 2019-02-13 - „Wykonanie usług konserwacji zachowawczej 311 obiektów - planów architektonicznych i map ze zbiorów PAN Biblioteki Kórnickiej”
Dodano: 2018-12-21 - Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2018-09-10 - Wykonanie i montaż systemu informacji wizualnej dla projektu „Plażojada” etap 3 - Oznakowanie.
Dodano: 2018-03-30 - Użyczenie ubrań nie sterylnych i fartuchów operacyjnych sterylnych
Dodano: 2018-02-12