Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-171 Wrocław, ul. Czajkowskiego 11/13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3252562 , fax. 071 3261396
- Data zamieszczenia: 2015-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
ul. Czajkowskiego 11/13
51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3252562, fax. 071 3261396
REGON: 93018623000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajęcie sprzętu budowlanego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część nr 1: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 2: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1 m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 3: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 4: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. 3. Uwagi dodatkowe: a. Na każdą część zamówienia należy złożyć oddzielną ofertę. b. Zamawiający nie zapewnia ochrony sprzętu pozostawionego na budowie po godzinach pracy. c. W przypadku awarii sprzętu, której nie można usunąć w ciągu 8h, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na budowę w ciągu 24h od momentu wystąpienia awarii drugiego sprawnego technicznie sprzętu o nie gorszych parametrach technicznych. d. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. e. Wszystkie usługi obejmują obsługę operatorską. f. Wykonawca gwarantuje dostępność maszyn będących przedmiotem zamówienia na poszczególne zadania od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. g. Zamawiający uprzedzi Wykonawcę o potrzebie rozpoczęcia świadczenia usługi z 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem fax-u. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta wykonawcy musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 500,00zł Dla zadania częściowego nr 2: 1 700,00zł Dla zadania częściowego nr 3: 1 000,00zł Dla zadania częściowego nr 4: 1 800,00zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 do terminu składania ofert. z dopiskiem na blankiecie przelewu której części zamówienia dotyczy. 8.2 W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji (poręczenia) 8.3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8.5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części. Część I.
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.
Dodano: 2016-05-19 - Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.
Dodano: 2016-04-27 - Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.
Dodano: 2016-02-08 - Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
Dodano: 2015-12-09 - Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. - TP/TO/12/2015
Dodano: 2015-10-28 - Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. - TP/TO/8/2015
Dodano: 2015-09-14 - Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2015 roku
Dodano: 2015-04-30 - Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części. Część I: Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-03-18