Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzętowych i transportowych w roku 2016 przy robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na części: Część I - Usługi koparko ładowarką o mocy min. 60Kw, wraz z kompletem łyżek do kopania: łyżka tylna podsiębierna o szerokości 40cm, łyżka tylna podsiębierna o szerokości minimum 60cm, łyżka tylna skarpowa o szerokości minimum 120cm, łyżka przednia otwierana (tzw. Krokodyl) + widły do palet, do prac na terenie Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 600 godzin. 2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, obejmujący gminy: Długołęka, Czernica, Siechnice, Żórawina. 3.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pozostawał w dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy przez minimum dwa tygodnie w miesiącu. 2)Zamawiający będzie informował Wykonawcę do 25 dnia miesiąca poprzedzającego o zaangażowaniu maszyny na miesiąc następny. 3)Rodzaje i zakresy prac do wykonania wraz ze wskazaniem dokładnej lokalizacji ich wykonania oraz określeniem żądanego terminu ich wykonania będą zlecane przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie lub dysponenta - pracownika Obwodu Drogowego, wyznaczonego przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie, który poda dokładną datę i godzinę zlecenia z co najmniej 16 godzinnym wyprzedzeniem. 4)Powiadomienie ze strony Zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem pisemnego (faks lub mail) lub ustnego (telefonicznego) zlecenia przez ww. osoby. 5)Czas pracy sprzętu, wezwanego przez Zamawiającego nie powinien być krótszy niż 3 godziny i nie powinien przekraczać 12 godzin w ciągu doby. Do czasu pracy wlicza się okres pracy oraz przestoju technologicznego, nie zalicza się natomiast czasu dojazdu. Czas pracy sprzętu potwierdza kierownik Obwodu Drogowego w Sulimowie lub dysponent - pracownik Obwodu Drogowego, wyznaczony przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie na kartach drogowych lub innych dokumentach Wykonawcy oraz w dzienniku pracy sprzętu. 6)Ponieważ ilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy wraz z obsługą operatora podanych w materiałach przetargowych jest ilością szacunkową, zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę. 7)Zamawiający nie zapewnia ciągłego zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. przez 8 godzin w dni robocze w okresie obowiązywania umów. 8)W sytuacjach awaryjnych, takich jak podmycie jezdni, powstanie wyrwy w jezdni, nagromadzenie błota na jezdni oraz innych nie przewidzianych sytuacji stwarzających zagrożenie życia i bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych w obszarze działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić podstawienie sprzętu wraz z obsługą operatora w ciągu do 8 godz. od otrzymania wezwania od Zamawiającego. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca zobowiązuje się być w dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy przez minimum dwa tygodnie w miesiącu z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 9 niniejszej umowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej oraz pokrycia wszystkich kosztów naprawy sprzętu, kosztów paliwa i eksploatacji. 4.Wykonawca jest zobowiązany, aby obsługa i jednostki sprzętowe, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia i dopuszczenia niezbędne do wykonywania prac objętych niniejszą umową. 5.W razie powstania awarii lub innych istotnych okoliczności uniemożliwiających pracę objętego umową sprzętu, Wykonawca niezwłocznie telefonicznie lub osobiście powiadomi o tym Zamawiającego i zapewni jednostkę zastępczą, o takich samych parametrach technicznych, bądź obsługę operatorską zastępczą, spełniających wymagania określone w ust.4. 6.ykonawca wyposaży w telefon komórkowy operatora jednostki sprzętowej. 7.Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.Wykonanie usług na wniosek Zamawiającego będzie podlegało monitoringowi za pomocą specjalistycznego urządzenia do rejestracji parametrów pracy sprzętu. 9.Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dostosuje (na swój koszt w ramach umowy), jednostkę sprzętową do montażu ww. urządzenia do monitorowania sprzętu. 10.Zamawiający zamontuje w pojeździe Wykonawcy sprawne urządzenie, które podlega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy w stanie nie pogorszonym. 11.Wykonawca po zamontowaniu urządzenia monitorującego zobowiązuje się, do: a)używania go zgodnie z jego przeznaczeniem, b)utrzymania w należytym stanie, c)nie udostępniania osobom trzecim, d)zgłaszania wszelkich usterek urządzenia. 12.Koszt naprawy ewentualnych usterek urządzenia powstałych z winy Wykonawcy ponosi Wykonawca. 13.W przypadku wystąpienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy w trakcie wykonywania niniejszej umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną informację powypadkową. 14.Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług i zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie wykonywania usługi. 15.Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób z pomocą których zobowiązanie wykonuje, jak również pracowników, którym wykonanie umowy powierza, jak za własne działania. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem usług będących przedmiotem niniejszej umowy lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. 17.Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności od szkód, jakie mogą ponieść osoby trzecie wskutek wykonywania niniejszej umowy. 18.W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu oryginału odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia. 19.Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał przedstawienia do wglądu oryginału polisy o odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium dla żądanej z części przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilośc sprzętu oddana do dyspozycji Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach