Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianie instalacji elektrycznej - I etap w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej - I etap (układ zasilania, rozdzielnice główne i WIz) w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie - zgodnie z dokumentacją projektową. 1.OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obiekt posadowiony jest na działce nr 2 z obrębu nr. 6 -04 - 08 kubatura obiektu: 26 274 m3 powierzchnia użytkowa: 7 227 m2 wysokość budynku 14,54 mb Budynek szkoły jest to budynek trzykondygnacyjny, wolnostojący, podpiwniczony wybudowany w roku 1955. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek szkoły jest wyposażony w instalację wody ciepłej i zimnej, kanalizację, instalacje hydrantów ppoż. instalację elektryczną. Mury nośne i ściany działowe wykonane są z cegły ceramicznej. Elewacja: otynkowana, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej Dach - stropodach, kryty papą Odwodnienie: wody opadowe odprowadzone do kanalizacji miejskiej . 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wymiana instalacji elektrycznej - I etap (układ zasilania, rozdzielnice główne i Wlz) w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie zgodnie z dokumentacją projektową Zakres robót : 1.Wykonanie nowego zasilenia z transformatora kablem 2x YKY 4x185mm2 do rozdzielni RGNN 2. Wykonanie nowej rozdzielni RGNN 0,4 kV 3.Wykonanie obok rozdzielni tablicy licznikowej TL 4. Wykonanie rozdzielni piętrowych głównych 0,4 kV w budynku szkoły -ROS1,ROS2;ROS4;ROS5;ROS6;ROS8 , rozdzielnie ROS3 i ROS7 istniejące 5. Wykonanie rozdzielni piętrowych głównych 0,4kV w budynku warsztatów : ROW1;ROW2;ROW3;ROW4;ROW5;ROW6 6. Wykonanie WLZ -ów nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do rozdzielni jw. kablem 5xLgY 70mm2 i 25mm2 w rurach pod tynkiem 7. Wykonanie WLZ nr 2.6 do kortów kablem YKY5x25mm2 8.Wykonanie instalacji wyrównawczej do rozdzielni. 9.Wykonanie robót demontażowych i poinstalacyjnych. Szczegółowe dane dotyczące powyższego zakresu zawarte są w dokumentacji wykonawczej w niżej wymienionych rysunkach: ? Schemat główny zasilenia - rysunek E-1 ? Trasy Wlz- rysunki nr; E39, 40 ,41 ,42 ? Schematy rozdzielni - rysunki nr: od E2 do E16 3. Zakres prac zgodnie z otrzymanym przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. UWAGA !!! Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.) wyglądu (struktura, faktura, barwa) Przyjęte w przedmiarze nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Wykonawca może zastosować zamienniki produktów pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania przyszłych robót (np. dokonać wizji lokalnej) oraz dokumentacją projektową, przedmiarem robot i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiotowi zamówienia. 2. niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda w tym jedna robota musi polegać na wymianie instalacji elektrycznej. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, konstrukcyjno - budowlanej, oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania i miejsce wykonania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz, tj. oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. V.3. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt. V.1. ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja biblioteki szkolnej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2015-06-11 - Termomodernizacja i przebudowa budynków Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Felińskiego 13 - etap I.
Dodano: 2015-06-08 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 2) w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie wraz z wykonaniem uziomu otokowego instalacji odgromowej budynku szkolnego B1 i kina B2 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 1) w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2014-05-21 - Adaptacja sali lekcyjnej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych na siłownię w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka w Warszawie.
Dodano: 2013-11-26 - Termomodernizacja ścian łączników B3 i B4 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2013-11-06 - Modernizacja części pomieszczeń Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2013-07-19 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 3) oraz instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2013-05-29 - Remont instalacji hydrantowej, jednego pionu kanalizacyjnego oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie (numer sprawy 14/ZP/12)
Dodano: 2012-03-26 - Termomodernizacja ścian fundamentowych i odwodnienie budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie - etap II oraz remont pomieszczeń szkoły
Dodano: 2011-07-07