Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres robót: Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego grysowego warstwa wiążąca gr. ok. 3 cm - 17 560 m2 Wykonanie nakładek z betonu asfaltowego grysowego warstwa ścieralna (KR2 ) gr. 5 cm - 6 160 m2 Wykonanie nakładek z betonu asfaltowego grysowego warstwa ścieralna (KR3 ) gr. 5 cm - 11 400 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego gr. 25 cm i na podsypce piaskowej gr. 10 cm - 258 m2 Cięcie nawierzchni asfaltowej gr 5 cm - 77 m Cięcie nawierzchni betonowej gr. 15 cm - 71,8 m Frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 5 cm - 1 872 m2 Wymiana krawężników betonowych szarych 15 x 30 wraz z ławą betonową - 1 420 m Wymiana obrzeży bet. 30 x 8 [cm] - 220 m Wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej bet. gr. 6 i 8 cm - 475 m Regulacja wysokościowa skrzynek hydrantów, zasuw wodociągowych i gazowych. - 68 szt. Regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych - 33 szt. Regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych z wymianą starych włazów na nowe - 14 szt. Regulacja wysokościowa żeliwnych wpustów ulicznych - 14 szt. Uzupełnienie żeliwnego wpustu ulicznego - 1 szt. Ścinanie poboczy gr. 10 cm - 3 700 m2 Malowanie oznakowania poziomego - 27 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000 zł. wniesionym do dnia 22.07.2009 r do godz. 1100 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.u.nr 109 poz.1158 z późn. zmianami Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w PKO BP S.A. 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Oryginał wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Maz ul. Kościuszki 32a lub dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi w art. 22 ust. 1 Ustawy o zamówieniach publicznych oraz spełniają n/w warunki niniejszej specyfikacji: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2. Do oferty załączą oświadczenia i inne dokumenty wymienione punkcie 8 specyfikacji. 3. Udokumentują doświadczenie i przedstawią referencje robót opisanych w pkt. 8.1. ppkt. 7 specyfikacji 4. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy, a w szczególności warunki finansowania zadania. 5. Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 6. Zaoferują termin wykonania zamówienia do dnia 30.11.2009r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. dowód , że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo , uchwała wspólników spółki , umowa konsorcjum ), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2. oświadczenie i upoważnienie podmiotów występujących wspólnie / jeżeli dotyczy/ 3. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1do SIWZ) wraz z Tabelą Kosztową (zał. nr 4 do SIWZ) 4. informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium z zastrz. p-tu 5.12. 5. aktualny ( wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 6. podpisane oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ). UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) wymienione w pkt. 5 dokumenty muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum 7. wykaz co najmniej 2-ch robót wykonanych w ostatnich pięciu latach związanych z realizacją robót drogowych o podobnym rodzaju i wartości co najmniej 400 000zł. oraz referencje dotyczące tych robót. 8. aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do O.I.I.B.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach