Przetargi.pl
Wymianę pokrycia dachowego Kościoła Filialnego pw. Niepokalanego Poczęcia w Sieniawce na dachówkę ceramiczną karpiówkę

Rzymsko-Katolicka Parafia Porajów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-921 Porajów, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7738216
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymsko-Katolicka Parafia Porajów
    pl. Jana Pawła II 1 1
    59-921 Porajów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7738216
    REGON: 04011270000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl (grzecznościowo)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko - Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę pokrycia dachowego Kościoła Filialnego pw. Niepokalanego Poczęcia w Sieniawce na dachówkę ceramiczną karpiówkę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego Kościoła Filialnego pw. Niepokalanego Poczęcia w Sieniawce na dachówkę ceramiczną karpiówkę. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie technicznym, mapie sytuacyjno - wysokościowej, rysunkach oraz bioz stanowiących integralną część SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 2.1. Dysponować osobą (mi) posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisaną na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, która będzie posiadała: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz; - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu ww. osoby. 2.2. W okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali: - jedną robotę budowlaną (zakończoną), zrealizowaną jedną umową, obejmującą zakresem wykonanie lub remont pokrycia dachowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. lub - maksymalnie dwie roboty budowlane (zakończone), zrealizowane każda w ramach jednej umowy, obejmujące zakresem wykonanie lub remont pokrycia dachowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część II SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. 3. Oświadczenie o przyjęciu funkcji kierownika budowy oraz robót w przypadku wyboru oferty (załącznik nr 4 Część II SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunku dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składają wspólnie wszyscy Wykonawcy. Dokument musi zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych (zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.2 SIWZ (załącznik nr 3 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (np. referencje). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierowała robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierowała powierzonymi robotami. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7. Życiorys zawodowy osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia określone w pkt 9.1.2.1, potwierdzający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (z podaniem zakresu czynności wykonywanych przy obiektach zabytkowych). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach