Zespół Szkół nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Rydygiera 12A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6483860 , fax. 056 6483670
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 2
ul. Rydygiera 12A 12A
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6483860, fax. 056 6483670
REGON: 87001706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs2.torun.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANĘ PARKIETÓW NA POSADZKĘ EPOKSYDOWĄ W POMIESZCZENIACH SZKOLNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana parkietów na posadzkę epoksydową w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 530m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym zakresie i wartości jak niniejsze zamówienie, co potwierdzą pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających; b) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa; c) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem decyzji na nadaniu nr REGON, NIP, - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS-u - data wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty, - aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego i ZUS o niezaleganiu z płatnościami wg stanu na datę ogłoszenia przetargu lub oświadczenia o braku zaległości w ww. opłatach wraz z pisemnym zobowiązaniem się dostarczenia zaświadczeń przed podpisaniem umowy, - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs2.torun.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont węzłów sanitarnych w budynku głównym w Zespole Szkół nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu.
Dodano: 2015-05-13 - Zamówienie na modernizację pomieszczeń laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Bydgoszczy w celu zapewnienia właściwych warunków pracy aparatury analitycznej
Dodano: 2013-07-15 - Remont węzła sanitarnego ( toalety damskiej) na parterze budynku oraz modernizacja instalacji ZW i CWC
Dodano: 2013-05-17 - Remont węzła sanitarnego
Dodano: 2012-05-18 - wymiana posadzki
Dodano: 2011-07-12 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2011-04-04 - Ułożenie płytek kamionkowych gres w holu budynku warsztatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25
Dodano: 2010-10-13 - Remont łazienki z natryskami i przebieralni nr 139 przy sali gimnastycznej segment D w budynku szkoły
Dodano: 2010-04-29