Przetargi.pl
Remont węzłów sanitarnych w budynku głównym w Zespole Szkół nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzłów sanitarnych w budynku głównym w Zespole Szkół nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Remont węzłów sanitarnych w budynku głównym Zespołu Szkół nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont węzłów sanitarnych na I piętrze i piwnicy w budynku głównym Zespołu Szkół nr 14 w celu przystosowania pomieszczeń na sale lekcyjne. Zadanie obejmuje w szczególności niżej wymieniony zakres robót: - zerwanie posadzek z płytek, masy lastrykowej oraz cementowych, - rozbiórka ścianek działowych murowanych, - zeskrobanie starych powłok malarskich, - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, - odbicie luźnych tynków ścian, - demontaż umywalek, misek ustępowych, wpustów podłogowych, baterii, grzejników, - demontaż rurociągu stalowego i kanalizacyjnego z rur żeliwnych wraz z podejściami, - demontaż instalacji elektrycznej (lampy, przewody wtynkowe, puszki oraz łączniki instalacyjne, podgrzewacze wody), - wykonanie nowej instalacji elektrycznej (lampy, przewody wtynkowe, puszki oraz łączniki instalacyjne, podgrzewacze wody), - wykonanie nowej instalacji wod.- kan., montaż nowej armatury, - uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi, malowanie, - wykonanie nowych posadzek z izolacją systemową, - ułożenie płytek ściennych i posadzkowych, - montaż kabin systemowych, stolarki drzwiowej, - wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi zestawienie potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy materiałów i nakładów pracy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Biuro Usług Kosztorysowo Budowlanych PROFFI - BUD - Marek Kłos) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w kosztorysie ofertowym. 4. Przedmiar robót, który otrzymał Wykonawca zostanie wypełniony przez Wykonawcę i jako kosztorys ofertowy Wykonawcy zawierający ceny jednostkowe i czynniki cenotwórcze będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 5. Jeżeli w kosztorysie ofertowym Wykonawcy nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub dodatkowych lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od 22.06.2015 r., zakończenie - do 24.08.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - 69/2015 : Remont węzłów sanitarnych w budynku głównym w Zespole Szkół nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi w miesiącach (nie mniej niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach