Przetargi.pl
wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach budynku biurowego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni

Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6205138 , fax. 058 6617280
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy
    ul. Abrahama 55 55
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6205138, fax. 058 6617280
    REGON: 19050380200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Samorządowa zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnymzasobem gminnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach budynku biurowego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach budynku biurowego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. Zakres robót obejmuje: -demontaż istniejących instalacji elektrycznych z tablicami rozdzielczymi, oprawami oświetleniowymi i osprzętem w remontowanym budynku, - montaż nowych tablic rozdzielczych i rozdzielnic z aparaturą modułową, -montaż zabezpieczeń topikowych dla wlz w istniejącej rozdzielnicy głównej, - wytyczenie tras przebiegu obwodów odbiorczych (oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych 230V ogólnego przeznaczenia i dla stanowisk komputerowych, siłowych i sterowniczych) instalacji uziemiająco wyrównawczej - montaż konstrukcji wsporczych i uchwytów, - montaż korytek instalacyjnych metalowych, - wytyczenie przejść przez stropy i ściany, - montaż sprzętu i osprzętu instalacyjnego na listwach instalacyjnych kablowych, - montaż opraw oświetleniowych żarowych ściennych i świetlówkowych do wbudowania w sufity podwieszane oraz nastropowych z wykorzystaniem istniejących opraw w sufitach podwieszanych, -układanie przewodów instalacyjnych elektrycznych na gotowym podłożu w korytkach instalacyjnych, w listwach kablowych z PCV, na uchwytach, w bruzdach p/t - łączenie przewodów, - wykonanie połączeń wyrównawczych, - wykonanie podejść do odbiorników, - przyłączanie odbiorników, - wykonanie instalacji uziemiająco - wyrównawczej, - ochronę przeciwprzepięciową, - ochronę od porażeń prądem elektrycznym, - ochronę antykorozyjną - wykonanie instalacji teletechnicznych. Uwaga: Część prac wg dokumentacji projektowej została wykonana. W przedmiarze robót wyszczególnione zostały wyłącznie roboty objęte zamówieniem. Zastrzega się: możliwość wyznaczania kolejności etapów. Zamawiający wymaga: 1. Z uwagi na to, iż budynek jest częściowo użytkowany, roboty należy prowadzić bez zakłócania pracy firmom wynajmującym pomieszczenia biurowe. 2. Dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W celu przeprowadzenia wizji należy zgłosić się do osoby upoważnionej do kontaktów z oferentami Pani Marzeny Dworaczek lub Pani Barbary Wegehaupt tel. 058 620-51-38 3. Instalacje teletechniczne muszą być wykonywane przez certyfikowanych instalatorów. Po wykonaniu prac należy wykonać odpowiednie protokoły pomiarów i sporządzić certyfikat instalacji teletechnicznej. Po 2 latach eksploatacji wykonawca zobowiązany będzie do wykonania powtórnych pomiarów sprawdzających sieć. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach budynku biurowego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni stanowi: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22.548,00 zł słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące pięćset czterdzieści osiem 00/100 2. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu przelewem na konto Bank Millennium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6191 9274 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - W gwarancjach bankowych, - W gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w kasie Administracji Budynków Komunalnych Nr 3 przy ul. Abrahama 55 w Gdyni. 4. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w Administracji Budynków Komunalnych Nr 3 kancelaria - pok. Nr 9 5. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 14.09.2009r. godz. 9.30 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu, a ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1) Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust. 1 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . - Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót instalacji elektrycznych, jej remontu lub modernizacji, każda o wartości netto minimum 200.000,00.zł oraz co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót instalacji teletechnicznych, jej remontu lub modernizacji, każda o wartości netto minimum 200.000,00.zł - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych w zakresie robót instalacji elektrycznych i teletechnicznych, ich remontu lub modernizacji o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4) Wykażą się osobami, które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych, 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanych. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z informacją na temat ich uprawnień. 5) Posiadają na kwotę 200.000,00zł dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową. - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Zatrudniają przeciętnie 12 pracowników w okresie ostatnich trzech lat. - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4. NIE SPEŁNIENIE KTÓREGOKOLWIEK Z POSTAWIONYCH WARUNKÓW SKUTKUJE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( dotyczy również spółek cywilnych). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót instalacji elektrycznych , ich remontu lub modernizacji, każda na kwotę minimum 200.000 zł oraz co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót instalacji teletechnicznych, ich remontu lub modernizacji, każda na kwotę minimum 200.000 zł - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z informacją na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych, przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa oraz 1 osoby z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej, przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony przez 1 lub każdego Wykonawcę. 11. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony przez 1 lub każdego Wykonawcę. 12. Kosztorys ofertowy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 13. Podpisany wzór umowy 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach