Gmina Sadlinki ogłasza przetarg
- Adres: 82-522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2757510 , fax. 055 2757580
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12 12
82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
tel. 055 2757510, fax. 055 2757580
REGON: 17074804000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadlinki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Grabowo, Karpiny , Okrągła Łąka, Olszanica i Rusinowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlic w miejscowości Grabowo, Karpiny, Okrągła Łąka, Olszanica i Rusinowo Zadanie nr 1 Remont świetlicy wiejskiej miejscowości Grabowo polega na wykonaniu elewacji Zadanie nr 2 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Karpiny polega na wykonaniu remontu w.c. wymianie szamba wraz z przyłączem kanalizacyjnym , wymianie instalacji elektrycznej malowaniu pomieszczeń montażu plenerowych ławek i stołów na terenie przy świetlicy Zadanie nr 3 Remont świetlicy wiejskiej w Okrągłej Łące polega na wykonaniu remontu dachu wykonaniu remontu elewacji budynku wraz z dociepleniem wymianie instalacji odgromowej Zadanie nr 4 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszanica polega na wymianie pokrycia dachowego wykonaniu remontu elewacji, remoncie pomieszczeń świetlicy, wykonaniu remontu sanitariatów oraz doposażeniu świetlicy w sprzęt - montaż drabinek do ćwiczeń Zadanie nr 5 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rusinowo polega na wymianie instalacji elektrycznej malowaniu pomieszczeń wykonaniu remontu podłogi i przemurowaniu istniejącego piecza kaflowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót załączony do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt. VI, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty zał nr 1 b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 2 c) kosztorys ofertowy - (należy załączyć szczegółowy kosztorys z zestawieniem cen robocizny , materiałów i sprzętu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadlinki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Rychnowach
Dodano: 2016-07-13 - Remont pokrycia dachowego nad pomieszczeniami biurowymi przy budynku Centrum Edukacji Ekologicznej oraz naprawa obróbek kominów dachu laboratorium na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Sportowej 73 w Słupsku
Dodano: 2016-05-11 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ OKIEN NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SWORNEGACIACH
Dodano: 2016-04-08 - Remont pokrycia dachowego w budynku nr 41 i roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne w budynku nr 8 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
Dodano: 2016-03-15 - Remont dachu budynku filialnego Zespołu szkół Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2015-11-16 - Przetarg nieograniczony pn. Termomodernizacja stropodachu w obiekcie CKZiU przy ul. Staszica 25 w Kwidzynie.
Dodano: 2015-04-23 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych na obiekcie zabytkowego Spichlerza Richtera w Słupsku Rynek Rybacki 1.
Dodano: 2015-04-21 - wykonanie remontu dachu zabytkowego budynku mieszkalnego przy ul. Waszyngtona 28-30 (część G, H ) w Gdyni.
Dodano: 2014-07-17 - przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.186.000 euro na robotę budowlaną, wykonanie prac konserwatorskich na elewacji budynku w zakresie wymiana parapetów zewnętrznych
Dodano: 2014-07-01 - Przebudowa i remont istniejącego budynku warsztatowo - magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek magazynowo - administracyjny oraz przebudowa z rozbudową i remontem istniejącego budynku biurowego Nadleśnictwa Dretyń w latach 2014-2015.
Dodano: 2014-05-20