Przetargi.pl
wymiana zużytych opraw oświetleniowych i łączników w pokojach biurowych budynku nr 7 przy ul. Senatorskiej 6/8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5382245 , fax. 022 8281645
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
    ul. Senatorska 6/8 6/8
    00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5382245, fax. 022 8281645
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana zużytych opraw oświetleniowych i łączników w pokojach biurowych budynku nr 7 przy ul. Senatorskiej 6/8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana zużytych opraw oświetleniowych i łączników w pokojach biurowych budynku nr 7 przy ul. Senatorskiej 6/8Wymiana opraw oświetleniowych i łączników w bud. nr 7 w I Oddziale ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1. demontaż, wywóz i utylizację starych opraw świetlówkowych i łączników, 4.2. montaż nowych opraw biurowych (250 szt.) z rastrem aluminiowym i pełną parabolą np. typu Rubin Plus 2 x 36W . Oprawy winny być wyposażone w świetlówki trójpasmowe o zwiększonym strumieniu świetlnym i barwie zbliżonej do światła naturalnego, 4.3. montaż nowych łączników w 46 pokojach biurowych, 4.4.wykonanie robót poinstalacyjnych, naprawy tynku, uzupełnienia, częściowe malowanie sufitu, 4.5. pomiary oświetlenia elektrycznego na stanowiskach pracy z opracowaniem wyników i ich interpretacja w stosunku do obowiązujących norm. Pomiary winny być wykonane przez uprawnioną do tego firmę. 4.6. pomiary rezystancji izolacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: 3.1. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do realizacji robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie, potwierdzające członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego, 3.2. co najmniej trzema pracownikami, którzy będą wykonywali prace w zakresie instalacji elektrycznych posiadającymi kwalifikacje wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne E do 1 kV, 4. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 przedsięwzięcia o charakterze i stopniu trudności podobnych do zamówionych robót o wartości każdej nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto, Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego część III SIWZ, 2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do części III SIWZ, 3. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do III części SIWZ, 4. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do III części SIWZ, 5. aktualny,-e odpis,-y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie,-a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 7. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 4 i 5. składa każdy z podmiotów, 8. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie, potwierdzające członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, 9. świadectwo kwalifikacyjne typu E (wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. DzU. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (aktualne na dzień otwarcia ofert), od osoby, która będzie wykonywała prace instalacyjne elektryczne. 10. wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania z uwzględnieniem personelu kierowniczego, przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do części III SIWZ, 11. wykaz robót o charakterze i stopniu trudności zbliżonym do zamawianych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 tys. zł netto każda oraz potwierdzenie należytego wykonania co najmniej jednej takiej roboty instalacyjnej - wykonane systemy sieciowe (kserokopie protokołów odbioru robót lub referencje), przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do części III SIWZ, 12. w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008, Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach