Przetargi.pl
Przebudowa instalacji elektrycznej z robotami poinstalacyjnymi i malarskimi w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1 oraz wymiana opraw II piętra w Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. L. Staffa 21

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji elektrycznej z robotami poinstalacyjnymi i malarskimi w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1 oraz wymiana opraw II piętra w Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. L. Staffa 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej z robotami poinstalacyjnymi i malarskimi w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1 oraz wymiana opraw II piętra w Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. L. Staffa 21 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany w dniu 20.05.2016 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, Izabella Krawczyk (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zawarty w Sekcji IV.4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). I. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1. Opracowanie projektów budowlanych wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania przepisów techniczno-budowlanych. 2. Wykonanie kompletnych robót budowlanych polegających w szczególności na: a) w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1: - przebudowie (wymiana) starej instalacji elektrycznej wewnętrznej w przedszkolu z wykonaniem robót poinstalacyjnych; - wymianie drzwi wewnętrznych do 4 sal dziecięcych na parterze; - wymianie drzwi do węzła CO w piwnicy; - wymianie umywalki z wymianą podejść wod. - kan., armatury - w pokoju psychologa, na parterze; - malowaniu z naprawą tynków wewnętrznych wszystkich pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych w przedszkolu. b) w Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21: - wymianie opraw oświetlenia wewnętrznego we wszystkich pomieszczeniach oraz korytarzu na II piętrze budynku głównego i na klatkach schodowych w poziomie: parter - II piętro II. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie Projektów Budowlanych - Wykonawczych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego: a) dla Przedszkola Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1: - w branży architektoniczno- budowlanej, - w branży elektrycznej, b) dla Szkoły Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21 w branży elektrycznej, 3. Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów bidowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniu że w trakcie roku szkolnego SP Nr 187 będzie czynna, a zakończenie terminu wykonania robót budowlanych w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1, wyznacza się na dzień 31.08.2016 r. 4. Pełnienie nadzoru autorskiego, 5. Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, skierowanie do realizacji umowy majstra - na cały okres realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych, zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych objętych umową. 6. Wykonanie (po zakończeniu robót budowlano - montażowych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z przedmiotów badań i sprawdzeń stosownych protokołów w zakresie: - pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenie, - pomiaru zadziałania wyłączników przeciwporażeniowych, - pomiaru ochrony przeciwporażeniowej wykonanych instalacji, - pomiaru rezystencji izolacji zabudowanych przewodów elektrycznych. III. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Wykonawca/Podwykonawca realizujący zamówienie musi zatrudniać majstra, na zasadach o których mowa w Sekcji II.1.4) (Opis przedmiotu zamówienia, określenie przedmiotu zamówienia) - ppkt. II.5. niniejszego Ogłoszenia. Równocześnie informuje się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowej osoby której powierzona będzie funkcja majstra lub wyznaczenie do realizacji zamówienia jako majstra osoby już zatrudnionej. b) Pozostałe wymagania związane z zatrudnieniem ww. osoby określone są we wzorze umowy zawartym w Sekcji IV.4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiącym równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). IV. Parametry techniczne: Budynek Przedszkola nr 245 pełni rolę przedszkola specjalnego, przeznaczonego dla dzieci słabowidzących: 1. Budynek murowany, częściowo podpiwniczony, o wym. w rzucie poziomym 43,45x15,16 m, po jednej kondygnacji nadziemnej i podziemnej. 2. Stropodach - wylewany i prefabrykowany strop DMS. 3. Strop nad podziemiem - prefabrykowany strop DMS, oparty na ścianach murowanych lub wylewanych podciągach żelbetowych. 4. Ściany zewnętrzne: - w poziomie parteru: z cegły dziurawki z wbudowaną licówką silikatową o gr. łącznej 45 cm, - w poziomie piwnic: ściany z cegły pełnej. 5. Ściany wewnętrzne - cegła pełna. 6. Klatki schodowe - żelbetowe, monolityczne. 7. Powierzchnia całkowita - 720 m2. 8. Powierzchnia użytkowa - 637,2 m2. 9. Kubatura - 3082 m3. Szkoła Podstawowa Nr 187 przy ul. Staffa 21 1. Budynek zbudowany w latach 60 - tych XX wieku w technologii uprzemysłowionej, wielkoblokowej z prefabrykowanych elementów żużlobetonowych. 2. Układ ścian nośnych - podłużny. 3. Ściany: - nośne wewnętrzne - elementy wielootworowe wielkoblokowe cegła żerańska, - nośne zewnętrzne, słupy, nadproża - żelbetowe wg katalogu cegła żerańska, - osłonowe (podokienne) - gazobeton, - działowe - cegła dziurawka gr. 6,5 i 12 cm na zaprawie cementowowapiennej. 4. Stropy - płyty wielootworowe prefabrykowane wg katalogu cegły żerańskiej. 5. Klatki schodowe: żelbetowe, prefabrykowane. INFORMACJE DODATKOWE 1. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 16.09.2016 r., z zastrzeżeniem, że zakończenie terminu wykonania robót budowlanych w Przedszkolu Nr 245 przy ul. Pruszyńskiego 1, wyznacza się na dzień 31.08.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach