Przetargi.pl
Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie

Miasto i Gmina Pilawa ogłasza przetarg

  • Adres: 08-440 Pilawa, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pilawa
    Al. Wyzwolenia 158
    08-440 Pilawa, woj. mazowieckie
    tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
    REGON: 71158234500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem planowanej inwestycji Zadanie nr 2 jest :,,Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie.’’ Przedmiotem jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)’’-zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym , dla zad. nr 2. 3.1 „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)’’ Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania: 3.1. ,, Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)’.’ Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: -opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania, - zakupieniu niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostawy, -wykonanie robót budowlanych, -wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników, -dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie: Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania: demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z zakupem i montażem powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła napędzane gazem oraz kotłów gazowych, oraz dostosowanie instalacji do zmniejszonego obciążenia cieplnego budynku ,oraz wymagań projektowanego źródła ciepła. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej: demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z ze starymi zasobnikami ciepłej wody i wymiennikami ciepła oraz zakup i montaż powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła napędzane gazem oraz kotłów gazowych, Przewiduje się, że inwestycja będzie realizowana w koncepcji zaprojektuj i wybuduj, Co narzuci na wykonawcę konieczność wykonania: -dokumentacji projektowej koncepcyjnej do zaakceptowania przez Zamawiającego, -projektu wykonawczego do zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, -skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, -Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą źródeł ciepła i prac termo-modernizacyjnych. Celem planowanej inwestycji Zadanie nr 2 jest :,,Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie.’’Modernizacja kotłowni K1 zasilającej budynek A, B, C: demontaż istniejących kotłów gazowych oraz zakup i montaż powietrznych pomp ciepła zasilanych gazem ,oraz nowych kondensacyjnych kotłów gazowych wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.o. i c.w.u., wymiana starych zasobników ciepłej wody z wymiennikami ciepła oraz dostosowanie infrastruktury znajdującej się w pomieszczeniu kotłowni. Obciążenie cieplne budynków A, B i C wyniesie 370 kW i w związku z tym w kotłowni K1 w zadaniu nr 2 zostaną zamontowane: - kaskada trzech gazowych ab-sorpcyjnych pomp ciepła każda o łącznej mocy 115 kW, - kaskada co najmniej trzech kondensacyjnych kotłów gazowych, o łącznej mocy 170 kW - kocioł kondensacyjny gazowy o mocy 98 kW, będący tymczasowym źródłem szczytowym w kotłowni K1 do czasu zakończenia realizacji prac zadania nr 3. Kocioł należy zamontować w sposób umożliwiający jego późniejszy demontaż i przeniesienie do kotłowni K2 w celu jego montaż i podłączenia do instalacji c.o. i c.wu. budynku D w zadaniu nr 4. W ramach prac :Wykonawca wykona remont w zakresie elektryki, płytek ściennych i podłogowych, malowania sufitów wymiany drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach kotłowni, pompowni, WC, korytarzy, pomieszczeń konserwatora i garażu.   Uwaga: Zamawiający żąda dołączenia zapewnienia ,że prace budowlane w roku szkolnym 2020 r na. Zadanie nr 2 ,, Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie.’’ Wykonawca musi zapewnić ciągłość pracy szkoły Wszelkie prace muszą być uzgadniane z Dyrekcją Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie .Roboty budowlane maja odbywać się w sposób nie zakłócający pracy szkoły. Wykonawca ma obowiązek na okres prac wymiany źródła ciepła w okresie grzewczym zapewnić uczniom i pedagogom odpowiednią temperaturę w szkole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):10.000 zł. wniesione w dowolnej formie, zgodnie z art.45 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z przedmiarem robót; 3. Oświadczenia – zgodne ze wzorami stanowiącymi załączniki do SIWZ; 4. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do złożenia/podpisania umowy – w przypadku składania oferty wspólnej. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach