Przetargi.pl
Przebudowa lokalnego systemu zbiorowego zaopatrzenia w energię cieplną w Gminie Wieniawa poprzez wymianę źródła ciepła oraz termomodernizację dwóch domów wielorodzinnych

Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 730 001 , fax. 486 730 244
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
    ul. Kochanowskiego 88
    26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    tel. 486 730 001, fax. 486 730 244
    REGON: 54738800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokalnego systemu zbiorowego zaopatrzenia w energię cieplną w Gminie Wieniawa poprzez wymianę źródła ciepła oraz termomodernizację dwóch domów wielorodzinnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, związanych z realizacją zadania pn.: „Przebudowa lokalnego systemu zbiorowego zaopatrzenia w energię cieplną w Gminie Wieniawa poprzez wymianę źródła ciepła oraz termomodernizację dwóch domów wielorodzinnych”. Znak sprawy: ZP 2.2020. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Przebudowa lokalnego systemu zbiorowego zaopatrzenia w energię cieplną w Gminie Wieniawa poprzez wymianę źródła ciepła oraz termomodernizację dwóch domów wielorodzinnych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, numer naboru: RPMA.04.03.01-IP.01-14-093/18. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności opracowanie kompletnej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, stosownymi pozwoleniami, uzgodnieniami, decyzjami itp. oraz realizację robót budowlanych celem przebudowy lokalnego systemu zbiorowego zaopatrzenia w energię cieplną w Gminie Wieniawa poprzez wymianę źródła ciepła oraz termomodernizację dwóch domów wielorodzinnych na działkach nr 317/1, 317/2, 317/3, obręb 0018 WIENIAWA, gmina Wieniawa, powiat przysuski, województwo mazowieckie, odpowiednio do niżej opisanego zakresu, a szczegółowo przedstawionego w załączonym do SIWZ Opisie przedmiotu zamówienia, Audytach energetycznych, wzorze umowy i wzorze formularza oferty, jak i jego załącznikach, oraz pozostałych załącznikach do SIWZ, tj. w szczególności w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej w skrócie PFU). 1.2 Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Wykonanie projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów kotłowni na biomasę i termomodernizacji. 1.2.2 Wykonanie projektu powykonawczego kotłowni na biomasę i termomodernizacji. 1.2.3 Instalację liczników ciepła do pomiaru ilości energii wytworzonej w źródle i ilości energii zużytej przez odbiorców. 1.2.4 Demontaż istniejącego źródła ciepła - kotłów ładowanych ręcznie. 1.2.5 Budowę kotłowni na biomasę o mocy nominalnej 500 kW wraz z modernizacją magazynu paliwa, budową instalacji podawania paliwa do kotła oraz do magazynu w istniejących budynkach kotłowni oraz dostosowaniem instalacji hydraulicznej, elektrycznej. 1.2.6 Termomodernizację budynku mieszkalnego - ul. Szkolna 2, Wieniawa. 1.2.7 Termomodernizację budynku mieszkalnego - ul. Szkolna 4, Wieniawa. 1.2.8 Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących, np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp. 1.2.9 Uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie nowych instalacji. 1.2.10 Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację systemu. 1.2.11 Dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji. 1.2.12 Dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji. 1.2.13 W okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku (wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia, licząc dni robocze). 1.3 Prace należy zrealizować zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 1.4 Integralną częścią SIWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SIWZ, a w szczególności PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego prowadzone w Banku Spółdzielczym w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach