Przetargi.pl
Wymiana źródła ciepła w budynku Dyrekcji i Ośrodka Szkolenia Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    Nowości 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
    REGON: 43493500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródła ciepła w budynku Dyrekcji i Ośrodka Szkolenia Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana źródła ciepła w budynku Dyrekcji i Ośrodka Szkolenia Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach”. Zakres inwestycji obejmuje: 1. Prace rozbiórkowe w kotłowni; 2. Prace demontażowe grzejników w budynku Dyrekcji; 3. Montaż kotłów na olej opałowy wraz z węzłem cieplnym w kotłowni, w budynku Dyrekcji; 4. Montaż nowych pionów wraz z gałązkami i grzejnikami w pomieszczeniach budynku Dyrekcji; 5. Wygrodzenie pomieszczenia wraz z montażem 6 szt. zbiorników na olej opałowy o pojemności 1 500 l każdy; 6. Wykonanie przyłącza co. Do budynku Ośrodka Szkolenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1. Projekt budowlany, stanowiący załącznik do SIWZ; 2. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ. Przedmiary robót służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem robót pierwszeństwo przyznaje się dokumentacji projektowej. Konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujete w mniejszym zakresie, nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie tych robót nie jest traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie pytania i wątpliwości Wykonawcy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia mogą być kierowane do Zamawiającego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 215). Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające — niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy na swój koszt (ujmie to w kosztach pośrednich), oraz wykona próby, pomiary, rozruch i regulację instalacji. 4. Wszelkie uzgodnienia mające wpływ na rozwiązania techniczne, estetyczne oraz kolorystyka, przed przystąpieniem do realizacji oraz w trakcie jej trwania wymagają pisemnego uzgodnienia w formie notatki z inwestorem zastępczym i Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w cenie oferty wywożenie na bieżąco materiałów uzyskanych z demontaży i rozbiórek, natomiast wszystkie zdemontowane elementy stalowe i z metali kolorowych będzie składować na terenie w miejscu wyznaczonym przez Kierownika Działu Administracyjno - Gospodarczego. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujących przedmiot zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. — Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu przez Wykonawcę obowiązku o którym mowa w pkt 6, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. 8. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące nie dopełnienia w/w obowiązku Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona we Wzorze Umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 9. Zamawiający WYMAGA przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu uwzględnienia wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie ustalenia terminu przeprowadzenie wizji lokalnej osobą do kontaktu jest Pani Gabriela Sadowska Kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego, tel. 797 187 078. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1.; 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego o nr konta 67 1130 1163 0014 7156 2820 0004 w tytule przelewu należy podać nr niniejszego postępowania tj. WADIUM postępowanie nr 506/DAG/PN/2020; 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 506/DAG/PN/2020; 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia, w który upłynął termin składania ofert; 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. III. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ust.5 oraz art.46 ust.4a ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach