Przetargi.pl
Wymiana źródeł ciepła w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Kłobuck” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.4 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – konkurs.”

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródeł ciepła w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Kłobuck” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.4 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – konkurs.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana źródeł ciepła w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Kłobuck” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.4 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – konkurs. 3. Zakres Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w gospodarstwach indywidualnych obejmującymi wymianę starych kotłów na nowoczesne kotły gazowe w ilości 38 szt. i na biomasę (pellet) w ilości 82 szt., wszelkich robót towarzyszących, świadczenie usług doradczych i opiniujących prawidłowość wykonywanych robót budowlanych związanych z wymianą starych kotłów.. Wymagania dotyczące robót budowlanych opisane są w załączniku nr 2 do regulaminu – „Specyfikacja Techniczna” przyjętego uchwałą nr 223/XXIV/2020 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 8 września 2020 r. Wszelkie informacje o ww. zadaniu inwestycyjnym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem: https://www.gminaklobuck.pl/o_gminie/wymiana_zrodel_ciepla . Zakres obowiązków obejmuje w szczególności: 1) Inspektor Nadzoru przyjmuje na siebie obowiązek ścisłej współpracy z pracownikami Urzędu Miejskiego w Kłobucku w zakresie realizacji ww. funkcji oraz zapewnienia odpowiedniego systemu kontroli, 2) sprawowanie nadzoru i kontrolę zgodności realizacji inwestycji z zgodnie zawartą umową o przyznanie grantu, umową o dofinansowanie oraz uchwałą nr 223/XXIV/2020 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 8 września 2020 r. z późniejszymi zmianami, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości materiałów i robót, urządzeń czy odpowiadają jakości, standardom i wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania (odpowiednie certyfikaty), 4) dbałość o realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami określonymi są w załączniku nr 2 do regulaminu – „Specyfikacja Techniczna” przyjętego uchwałą nr 223/XXIV/2020 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 8 września 2020 r. 5) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego, 6) gromadzenie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów dotyczących prowadzonych robót budowlanych, protokołów, ustaleń, kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbiorów końcowych, 7) wykonywanie innych czynności nie określonych powyżej, a przewidzianych dla inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności prawa budowlanego, innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umowami z Wykonawcami na dostawę i montaż kotłów gazowych i na biomasę (pellet), Realizacja inwestycji została zaplanowana na lata 2020-2021. W roku 2020 Zamawiający zaplanował wykonanie 26 szt. instalacji, następnie w roku 2021 zostanie wykonana 96 szt. instalacji. 3.2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4. Podwykonawcy 4.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane; 4.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług; 5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie nie jest podzielone na części, a Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach