Przetargi.pl
Wymiana złóż filtracyjnych we wskazanych filtrach basenowych na pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana złóż filtracyjnych we wskazanych filtrach basenowych na pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wymianie złóż filtracyjnych we wskazanych filtrach basenowych na pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2, według poniższego opisu: 1. Zamówienie podstawowe: Wykonanie wymiany złóż filtracyjnych we wskazanych filtrach basenowych na pływalni Wodny Raj w Łodzi, przy ul. Wiernej Rzeki 2. W zamówieniu podstawowym wykonywane będą prace dotyczące 2 szt. filtrów basenu sportowego (filtry o ? 2000). Po opróżnieniu filtrów z obecnie używanego złoża oceniony zostanie ich stan techniczny i w razie konieczności uruchomione zostaną prace opcjonalne - naprawa wymagających tego filtrów. Prace związane z wymianą złoża mają odbyć się w następującej kolejności: 1. usunąć stare złoże filtracyjne, 2. wymyć wnętrze filtra, ewentualnie przeszlifować, 3. skontrolować dno dyszowe wraz ze sprawdzeniem drożności dysz i dokręceniem zluzowanych dysz, 4. skontrolować uszczelki włazów filtra, 5. po zasypaniu filtra należy zdezynfekować złoże, wpracować płucząc cyklami do uzyskania klarownego pofiltratu. Uwaga: Prace wymiany złóż filtracyjnych należy wykonywać w kolejności zapewniając pracę przynajmniej jednego z filtrów przez cały czas. Prace wykonywać w sposób minimalizujący uciążliwości dla klientów pływalni. Cały zakupiony materiał filtracyjny musi posiadać atest higieniczny PZH oraz być odpowiednio posortowany i dostarczony. Skład złóż filtracyjnych dla poszczególnych filtrów ma przedstawiać się następująco: Dla filtrów o ? 2000 (basen sportowy) wysokość złoża 1200: a) hydroantracyt 1880 l b) piasek 0.4 - 0,8 mm 1700 kg c) żwir 1 - 2 mm 500 kg d) żwir 3,15 - 5,6 500 kg 2. Zamówienie opcjonalne Zamówienie to może być zrealizowane w następującym przypadku: Po usunięciu obecnie używanego złoża filtracyjnego przedstawiciel Zamawiającego dokona oceny stanu filtra od wewnątrz. W przypadku złego stanu i konieczności dokonania napraw będą one realizowane na podstawie prawa opcji po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej usługi. W przypadku konieczności wykonania napraw należy je wykonywać następująco: 1. wyczyścić i zmatowić wewnętrzne ściany filtra, 2. dokładnie wysuszyć wnętrze, 3. pokryć wnętrze warstwami składającymi się z mat z włókien szklanych i żywicy poliestrowej - wymagane jest nałożenie co najmniej 3 warstw, 4. zaimpregnować - nałożyć top coat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429123005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 25/15/PN 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.6.5.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach