Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 498 020 , fax. 184 498 005
- Data zamieszczenia: 2017-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
ul. Sienkiewicza 77
33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 498 020, fax. 184 498 005
REGON: 1775600331 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana zadaszenia oraz drzwi p.poż. w budynku O/ZUS w Tarnowie przy ul. Kościuszki 32 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: Cześć I rozbiórka zabudowy aluminiowo-szklanej tarasu wraz z utylizacją, wykonanie zadaszenia tarasu, przeprowadzania bezpłatnych konserwacji w okresie gwarancji. Cześć II wykucie ościeżnic aluminiowych ze ścian – 16 szt. montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych przeszklonych, dymoszczelnych, EI 60 – 24,06 m² montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych przeszklonych, dymoszczelnych, EI 60 z KD – 2,34 m² montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych przeszklonych, dymoszczelnych, EI 60 – 15,07 m² montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych przeszklonych, dymoszczelnych, EI 60 z KD – 2,96 m² naprawa szpalet – 133,54 mb tynk mozaikowy na szpaletach – 24 ,04 m² odnowienie malowania – 130,64 m² Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty: 1) przedmiar robót, 2) dokumentacja projektowa, 3) projekt umowy 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną