Przetargi.pl
Budowa budynku usługowego z częścią magazynową w Starym Sączu

Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184460064
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o.
    Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184460064
    REGON: 123166768
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/starysacz,m,325992,zaklad-skladowania-odpadow-sp-z-oo.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku usługowego z częścią magazynową w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową dwukondygnacyjnego obiektu usługowego z częścią magazynową wraz z zadaszeniem powierzchni utwardzonej na działkach ewid. nr 2487/2, 2465/5, 2402/17 i 2487/1 w Starym Sączu oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokumentu pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: a) Budynku dwukondygnacyjny o funkcji usługowej zawierającego pomieszczenia biurowe oraz zaplecze socjalne (z szatniami) z pomieszczeniami higieniczno sanitarnymi dla pracowników; b) Obiektu jednokondygnacyjnego pełniącego funkcję magazynową dla sprzętu technicznego, roślin, donic, elementów małej architektury (ławki, stoły); c) Przejścia w poziomie parteru pomiędzy budynkami stanowiącymi zespół zabudowy; d) Przyłącza kanalizacji sanitarnej z separatorem substancji ropopochodnych; e) Zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; f) Kabli w.l.z. i zasilania pompy; g) Oświetlenia zewnętrznego; h) Zjazdu z drogi publicznej, ciągów pieszo jezdnych, miejsc postojowych, dojść komunikacji wewnętrznej. Zamawiający przekaże Wykonawcy kostkę brukową na potrzeby wykonania utwardzenia terenu; i) Miejsca do gromadzenia odpadów stałych. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna pn. „BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO -BAZY MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ” opracowana przez: 55Architekci s.c. Anna Szewczyk-Świątek, Wojciech Świątek, Krótka 8, 34 600 Limanowa (załącznik nr 4), szczególności projekt budowlany i wykonawczy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach