Przetargi.pl
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego nad głównym korpusem i nawami bocznymi Kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Lądku

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. świętego Mikołaja ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 27 63 067
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. świętego Mikołaja
    Rynek 1 1
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 27 63 067
    REGON: 04006339200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół Rzymsko-Katolicki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego nad głównym korpusem i nawami bocznymi Kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Lądku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego nad głównym korpusem i nawami bocznymi Kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Lądku - wartość robót poniżęj progów ustalonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( pod uwagę brane będą oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności z zakresem objętym zamówieniem) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : /wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ciesielsko-dekarskie wykonane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie- jedna wartość roboty budowlanej nie mniejsza niż 150.000,00 zł netto)/ - wykazać , że wykonawca posiada sprzęt i urządzenia potrzebne do wykonania zamówienia; -w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano, że osoba kierująca robotami budowlanymi posiada: a/ decyzję o nadaniu uprawnienia budowlanego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnośći konstrukcyjno-budowlanej; b/ zaświadczenie o wpisie na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa aktualne na dzień skladania ofert; c/ dokument potwierdzający co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (może być to własne oświadczenie lub CV) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł); - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolnośc kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.H SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach