Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. świętego Mikołaja ogłasza przetarg
- Adres: 62-406 Lądek, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 27 63 067
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. świętego Mikołaja
Rynek 1 1
62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 27 63 067
REGON: 04006339200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół Rzymsko-Katolicki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego nad głównym korpusem i nawami bocznymi Kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Lądku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego nad głównym korpusem i nawami bocznymi Kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Lądku - wartość robót poniżęj progów ustalonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( pod uwagę brane będą oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności z zakresem objętym zamówieniem) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : /wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ciesielsko-dekarskie wykonane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie- jedna wartość roboty budowlanej nie mniejsza niż 150.000,00 zł netto)/ - wykazać , że wykonawca posiada sprzęt i urządzenia potrzebne do wykonania zamówienia; -w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano, że osoba kierująca robotami budowlanymi posiada: a/ decyzję o nadaniu uprawnienia budowlanego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnośći konstrukcyjno-budowlanej; b/ zaświadczenie o wpisie na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa aktualne na dzień skladania ofert; c/ dokument potwierdzający co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (może być to własne oświadczenie lub CV) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł); - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolnośc kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.H SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną