Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Bydgoska 76
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2132783, 2142831 , fax. 0-67 2132776
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Bydgoska 76 76
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2132783, 2142831, fax. 0-67 2132776
REGON: 00068424000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.i-pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów WC damskie i męskie w holu Krytej Pływalni WODNIK ul. Kossaka 102 64-920 PIŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sanitariatów WC damski i męski w holu Krytej Pływalni WODNIK ul. Kossaka 102 64-920 PIŁA - roboty rozbiórkowe /posadzki, ścianek/ - skucie nierówności - remont instalacji elektrycznych - wstawienie nowych drzwi - montaż sufitów podwieszanych - licowanie ścian płytkami - ułożenie terakoty - wymiana armatury łazienkowej i WC - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1)ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, ze powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego- samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5)Wypełniony kosztorys ofertowy nakładczy - wg załącznika nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.i-pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa toalety
Dodano: 2015-09-08 - likwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. hm. Z. Imbierowicza w Kłecku, 62-270 Kłecko, ul. Gnieźnieńska 7
Dodano: 2012-12-04 - Remont łazienek w budynkach Domu Pomocy Społecznej Lisówkach, przy ul. Leśne Zacisze 2, 62-070 Dopiewo.
Dodano: 2011-10-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej remontu umywalni w budynku dydaktyczno-warsztatowym Powiatowego Centrum Edukacji w Pile wraz z wykonaniem remontowych robót budowlanych
Dodano: 2011-06-06 - Remont łazienek w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Pakówce
Dodano: 2010-10-04 - ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PRALNI NA SALĘ ZABAW DLA DZIECI I REMONT KUCHNI W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO
Dodano: 2010-06-28 - Adaptacja pomieszczeń na zespół szatniowo - sanitarny i zaplecze trenerskie kompleksu boisk Orlik 2012 przy Gimnazjum Nr 2 we Wrześni
Dodano: 2010-06-22 - Adaptacja pomieszczeń na zespół szatniowo - sanitarny i zaplecze trenerskie kompleksu boisk Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Nowym Folwarku
Dodano: 2010-06-22 - Remont sanitariatów w budynku Gimnazjum w Stęszewie z materiału Wykonawcy.
Dodano: 2010-05-25 - Remont toalet w Gimnazjum nr 1 w Gnieźnie
Dodano: 2009-04-28