Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 3 oraz wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Przedszkolu nr 2 w Gryfinie.

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162011 , fax. 091 4162702
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162011, fax. 091 4162702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 3 oraz wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Przedszkolu nr 2 w Gryfinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 3 przy ul. Z. Krasińskiego 29 w Gryfinie. Zakres zamówienia obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - montaż instalacji oświetlenia ogól
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 PLN., każde zadanie (słownie: cztery tysiące zł), Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OGÓLNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYMAGANE DOKUMENTY 1. Od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia wykonawcy albo aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować Kierownikiem budowy lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Kierownika budowy. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać: - zadanie nr 1 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. - zadanie nr 2 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. Oprócz dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, wskazana przez Wykonawcę osoba musi legitymować się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali się - zadanie nr 1 zrealizowaniem jednej roboty budowlanej z branży elektrycznej polegającej na wykonaniu instalacji elektrycznej wewnętrznej za minimum 100 000,00 zł. brutto. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru)- załącznik nr 4 - zadanie nr 2 zrealizowaniem jednej roboty budowlanej z branży instalacyjnej polegającej na wykonaniu instalacji sanitarnych wewnętrznych za minimum 80 000,00 zł. brutto. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru)- załącznik nr 4 5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości : - minimum 100 000,00 zł PLN (sto tysięcy złotych) (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) w przypadku składania ofert na dwa zadania , - minimum 50 000,00 zł PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych) (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) w przypadku składania ofert na jedno zadania , 6) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: - nie mniejszą niż 200.000,00 zł PLN. (dwieście tysięcy złotych) w przypadku składania ofert na dwa zadania , - nie mniejszą niż 100.000,00 zł PLN ( sto tysięcy złotych) w przypadku składania ofert na jedno zadanie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w punktach: 1) i 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zmienionym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym ww rozporządzenie (Dz. U. Nr 188, poz. 1155), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach