Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz dostawa i montaż osprzętu i wyposażenia instalacji oświetlenia, alarmowych, komputerowych i systemu sygnalizacji pożaru w budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej

Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-484 Zubrzyca Górna, Zubrzyca Dolna 257
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 420 30 , fax. 18 26 420 30
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej
    Zubrzyca Dolna 257 257
    34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie
    tel. 18 26 420 30, fax. 18 26 420 30
    REGON: 12097447900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz dostawa i montaż osprzętu i wyposażenia instalacji oświetlenia, alarmowych, komputerowych i systemu sygnalizacji pożaru w budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz dostawa i montaż osprzętu i wyposażenia instalacji oświetlenia, alarmowych, komputerowych i systemu sygnalizacji pożaru w budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej 2. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 51900000-1 Instalowanie systemów sterowania i kontroli 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i Dokumentacja techniczna Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) 3. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 4. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). 5. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) - Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami prawa budowlanego w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205), oraz Polskimi Normami. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach