Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4324450, fax. 012 4324451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy obciążeń i tłumików wysokiej częstotliwości, w ramach projektu Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla celów badawczych (etap I), współfinansowanego przez UE w ramach POIG, dla CPS UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/414/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy obciążeń i tłumików wysokiej częstotliwości dla potrzeb synchrotronu SOLARIS budowanego w ramach projektu Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla celów badawczych (etap I), dla CPS UJ w Krakowie. 1.1. Czynności związane z realizacją zamówienia w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego (Zamawiający) prowadzone będę przez Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS Uniwersytetu Jagiellońskiego (zwane dalej SOLARIS). 1.2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Projekt nr POIG.02.01.00-12-213/09 pn. /Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla Celów Badawczych - Etap I/ Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1., Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. 1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.3.1 Tłumik mocy 40 dB, 1,5kW - sztuk 2 1.3.2 Tłumik mocy 40 dB, 500W - sztuk 2 1.3.3 Tłumik mocy 20 dB, 50W - sztuk 2 1.3.4 Tłumik mocy 6 dB, 50W - sztuk 2 1.3.5 Tłumik mocy 10 dB, 10W - sztuk 4 1.3.6 Tłumik mocy 20 dB, 10W - sztuk 2 1.3.7 Tłumik 30 dB, 2W - sztuk 10 1.3.8 Tłumik 20 dB, 2W - sztuk 10 1.3.9 Tłumik 10 dB, 2W - sztuk 10 1.3.10 Tłumik 6 dB, 2W - sztuk 10 1.3.11 Tłumik 3 dB, 2W - sztuk 10 1.3.12 Tłumik 2 dB, 2W - sztuk 10 1.3.13 Tłumik 1 dB, 2W - sztuk 10 1.3.14 Tłumik 20 dB, 2W - sztuk 120 1.3.15 Tłumik 10 dB, 2W - sztuk 50 1.3.16 Tłumik 6 dB, 2W - sztuk 50 1.3.17 Tłumik 3 dB, 2W - sztuk 50 1.3.18 Tłumik 2 dB, 2W - sztuk 50 1.3.19 Tłumik 1 dB, 2W - sztuk 50 1.3.20 Tłumik 20 dB, 1W - sztuk 10 1.3.21 Tłumik 10 dB, 1W - sztuk 10 1.3.22 Tłumik 6 dB, 1W - sztuk 10 1.3.23 Tłumik 3 dB, 1W - sztuk 10 1.3.24 Tłumik 2 dB, 1W - sztuk 10 1.3.25 Tłumik 1 dB, 1W - sztuk 10 1.3.26 Sztuczne obciążenie 1kW - sztuk 3 1.3.27 Sztuczne obciążenie, złącze N żeńskie, 2W - sztuk 30 1.3.28 Sztuczne obciążenie, złącze N męskie, 2W - sztuk 30 1.3.29 Sztuczne obciążenie, złącze SMA męskie, 2W - sztuk 60 1.3.30 Sztuczne obciążenie, złącze SMA żenskie, 2W - sztuk 20 1.3.31 Sztuczne obciążenie, złącze BNC męskie, 2W - sztuk 10 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o minimalnych, bądź maksymalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych lub ich zakresach w odniesieniu do całości zamówienia zawarty jest w załączniku A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 17 stron). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 30 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowe informacje na temat terminów wykonania umowy zawiera wzór umowy w pkt. 16 SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12-miesięczny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz realizować własnym staraniem i na koszt Wykonawcy naprawy, usuwanie usterek powstałe i zgłoszone w okresie gwarancji, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, co należy skalkulować w cenie oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, lub katalog producenta, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ, przy czym dopuszcza się złożenie tych opisów w języku angielskim. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz dostawa i montaż osprzętu i wyposażenia instalacji oświetlenia, alarmowych, komputerowych i systemu sygnalizacji pożaru w budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa 1 szt zasilacza awaryjnego (UPS) klasy online
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu telekomunikacyjnego do budynku krytej pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie Krytej Pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu.
Dodano: 2013-12-30 - zakup robota humanoidalnego - KC-zp.272-924/13
Dodano: 2013-12-13 - zakup robota humanoidalnego - KC-zp.272-831/13
Dodano: 2013-11-19 - System zarządzania kluczami dla Sądu Okręgowego w Tarnowie
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa urządzeń do pracowni inteligentnych systemów alarmowych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2013-07-11 - Zakup i montaż czytników dalekiego zasięgu oraz kart abonamentowych dla systemu wjazdowego Uczelni.
Dodano: 2013-06-13 - Rozbudowa systemu wjazdów oraz systemu monitoringu terenu i obiektów Uczelni
Dodano: 2013-05-23 - Dostawa ZASILACZY nieprogramowalnych dla WFiIS AGH-ZP/0690/2012
Dodano: 2012-10-18