Przetargi.pl
Wymiana uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów na DPG w Hrebennem

Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, plac Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 565 20 42, 82 563 00 66, , fax. 825 632 262
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
    plac Niepodległości 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 565 20 42, 82 563 00 66, , fax. 825 632 262
    REGON: 060695455
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzopg.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów na DPG w Hrebennem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów na DPG w Hrebennem celem poprawy warunków ruchu, a w szczególności bezpieczeństwa i komfortu jazdy pojazdów, poruszania się pieszych oraz powstrzymanie procesu postępującej degradacji konstrukcji jezdni o nawierzchni betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach