Przetargi.pl
Wymiana urządzenia separującego skratki i piasek (sitopiaskownik) w budynku oczyszczalni ścieków w Starym Polu

Gmina Stare Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 82-220 Stare Pole, Marynarki Wojennej 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Pole
    Marynarki Wojennej 6
    82-220 Stare Pole, woj. pomorskie
    REGON: 170747945
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starepole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzenia separującego skratki i piasek (sitopiaskownik) w budynku oczyszczalni ścieków w Starym Polu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sitopiaskownika na potrzeby oczyszczalni ścieków w miejscowości Stare Pole przy ul. Żuławskiej 16. Należy zdemontować istniejący sitopiaskownik, zamontować nowe urządzenie spełniające wymagania Zamawiającego wskazane w SWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia – zał. nr 3 oraz dokonać rozruchu i regulacji urządzenia.W celu właściwej oceny zakresu zadania wymaga się dokonania wizji lokalnej we własnym zakresie, (do oferty należy dołączyć oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej – zał. nr 10 do SWZ), jednakże po wcześniejszym umówieniu się z eksploatatorem oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080)Wadium w formie pieniądza należy wnieść w terminie do dnia 09.03.2023 r. do godz. 10:00 na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Malbork o. Stare Pole 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 z podaniem tytułu wpłaty: Wadium na przetarg nr 271.3.2023Wniesienie wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosekw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku nie wskazania przez wykonawcę numeru rachunku bankowego do zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, zwrot nastąpi na rachunek z którego wykonawca dokonał wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże:- wykonanie co najmniej jednej dostawy (w ramach jednego kontraktu) polegającej na dostawie wraz z montażem sitopiaskownika na kwotę min. 150 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości dostaw, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia w/w warunku będzie brał pod uwagę tylko ilość dostaw wymaganych przez Zamawiającego.Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały zrealizowane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach