Przetargi.pl
Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem 44 szt. nowych kotłów gazowych, 1 źródła ciepła spalającego biomasę oraz 1 pompę ciepła, w 46 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie miasta Płońsk pn.: Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku. Projekt obejmie 44 gospodarstwa domowe z Gminy Miasto Płońsk (obręb: 142001_1.0217 - Miasto Płońsk, powiat płoński). W ramach projektu stare urządzenia grzewcze na paliwa stałe zostaną wymienione na piece gazowe, a stare, nieefektywne, niekondensacyjne piece gazowe zostaną wymienione na nowoczesne piece gazowe. W 1 lokalizacji nastąpi wymiana pieca węglowego na źródło ciepła spalające biomasę, a w 1 lokalizacji piec węglowy na pompę ciepła. Rodzaje kotłów (kondensacyjne gazowe, opalany biomasą i powietrzna pompa ciepła) wynikają z indywidualnych obiektywnych okoliczności mieszkańców i szczegółowy ich opis stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie przy udziale pozyskanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; Działanie 4.3. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych kotłów w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn.: Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku, przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych, tj. mieszkańca miasta Płońsk, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. Zmianie może ulec lokalizacja inwestycji w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości wskazanych, w ich miejsce zostaną dołączone inne nieruchomości z obrębu gminy Miasto Płońsk. 3.2. Warunki realizacji zamówienia: W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać między innymi: 1) demontaż starego kotła, wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie go mieszkańcowi, zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2) montaż nowego kotła i wpięcie go do istniejących instalacji c.o., c.w.u., z.w. oraz istniejącej instalacji gazowej w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 3) wykonanie montażu czopucha do komina dymowego; 4) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 5) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 6) instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 7) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 8) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia; 9) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 10) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 11) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 12) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 13) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez nadzór budowy; e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; i) Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); j) Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; k) protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. Dla prawidłowej realizacji zamówienia: 1) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danym rodzaju muszą: być nowe, posiadać ważne certyfikaty i spełniać wymagania zawarte w dokumentacji technicznej; 2) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danej lokalizacji muszą być ze sobą kompatybilne i żeby nie zakłócały wzajemnego funkcjonowania; 3) wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym i przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów: odbiorowych - protokół odbioru końcowego, protokół przekazania użytkownikowi instrukcji, protokół przeszkolenia użytkownika, karty regulacji, Certyfikat Instalacji i inne dokumenty mające wpływ na poprawne funkcjonowanie instalacji; 4) wszelka dokumentacja związana z realizacją umowy winna posiadać oznakowanie o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (dot. umów, protokołów odbioru itp.) - wzór ww. dokumentów Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39370000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Ustala się wadium do zamówienia w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: „Wadium – Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku”. Znak: ZP.271.13.2019 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina); 8.6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie: 8.7.1. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy; 8.7.2. nie zawierały postanowień o utracie ważności gwarancji/poręczenia z chwilą zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta/Poręczyciela. W takim przypadku wymagane jest bez dołączenie stosownego oświadczenia Beneficjenta; 8.7.3. jednoznacznie wskazywały podmiot, który złożył ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach