Przetargi.pl
Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku.

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem 44 szt. nowych kotłów gazowych, 1 źródła ciepła spalającego biomasę oraz 1 pompę ciepła, w 46 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie miasta Płońsk pn.: Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku. Projekt obejmie 44 gospodarstwa domowe z Gminy Miasto Płońsk (obręb: 142001_1.0217 - Miasto Płońsk, powiat płoński). W ramach projektu stare urządzenia grzewcze na paliwa stałe zostaną wymienione na piece gazowe, a stare, nieefektywne, niekondensacyjne piece gazowe zostaną wymienione na nowoczesne piece gazowe. W 1 lokalizacji nastąpi wymiana pieca węglowego na źródło ciepła spalające biomasę, a w 1 lokalizacji piec węglowy na pompę ciepła. Rodzaje kotłów (kondensacyjne gazowe, opalany biomasą i powietrzna pompa ciepła) wynikają z indywidualnych obiektywnych okoliczności mieszkańców i szczegółowy ich opis stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie przy udziale pozyskanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; Działanie 4.3. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych kotłów w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn.: Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku, przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych, tj. mieszkańca miasta Płońsk, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. Zmianie może ulec lokalizacja inwestycji w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości wskazanych, w ich miejsce zostaną dołączone inne nieruchomości znajdujące się na liście rezerwowej z obrębu gminy Miasto Płońsk. 3.2. Warunki realizacji zamówienia: W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać między innymi: 1) demontaż starego kotła, wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie go mieszkańcowi, zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2) montaż nowego kotła i wpięcie go do istniejących instalacji c.o., c.w.u., z.w. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 3) wykonanie montażu czopucha do komina dymowego; 4) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 5) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki; 6) instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 7) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 8) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji; 9) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 10) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 11) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 12) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 13) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji hydraulicznych; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez nadzór budowy; e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; i) Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); j) Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; k) protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. Dla prawidłowej realizacji zamówienia: 1) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danym rodzaju muszą: być nowe, posiadać ważne certyfikaty i spełniać wymagania zawarte w dokumentacji technicznej; 2) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danej lokalizacji muszą pochodzić od jednego producenta lub dostawcy, aby były ze sobą kompatybilne i nie zakłócały wzajemnego funkcjonowania; 3) wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym i przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów: odbiorowych - protokół odbioru (częściowego i końcowego), protokół przekazania użytkownikowi instrukcji, protokół przeszkolenia użytkownika, karty regulacji, Certyfikat Instalacji i inne dokumenty mające wpływ na poprawne funkcjonowanie instalacji; 4) wszelka dokumentacja związana z realizacją umowy winna posiadać oznakowanie o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (dot. umów, protokołów odbioru, instrukcji obsługi itp.) - wzór ww. dokumentów Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu. 3.3. Klasyfikacja dostawy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39370000 – 6 – Instalacje wodne; 42511110 – 5 – Pompy grzewcze; 44160000 – 9 – Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy; 45300000 – 0 – Roboty instalacyjne w budynkach; 45330000 – 9 – Roboty instalacyjne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45331000 – 6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45331100 – 7 – instalowanie centralnego ogrzewania; 3.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust 1 pkt 7. 3.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.8.Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, certyfikatów - jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ. 3.9.Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. 3.10.W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 3.11. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3.12. Wymagania dotyczące gwarancji jakości: Wymagany minimalny okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały oraz urządzenia, wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (pkt13 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39370000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach