Przetargi.pl
Wymiana urządzeń dylatacyjnych na wiadukcie nad torami PKP w c. autostrady A4 w km 331+409 ( jezdnia prawa) w m. Ruda Śląska

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
    ul. Myśliwska 5 5
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
    REGON: 01751157500050
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń dylatacyjnych na wiadukcie nad torami PKP w c. autostrady A4 w km 331+409 ( jezdnia prawa) w m. Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: wymiana urządzeń dylatacyjnych na wiadukcie nad torami PKP w c. autostrady A4 w km 331+409 ( jezdnia prawa) w m. Ruda Śląska. Lokalizacja :przedmiotowy wiadukt zlokalizowany jest nad torami kolejowymi w ciągu autostrady A4 w km 331+409 (jezdnia prawa w kierunku Katowic), w miejscowości Ruda Śląska. Parametry remontowanego obiektu:Długość całkowita wraz ze skrzydłami 57,81 m, Długość całkowita ustroju nośnego 46,55 m ,rozpiętość teoretyczna 45,00 m, szerokość całkowita obiektu 20,475 m, kąt skosu obiektu 55 stopni, wiadukt jednoprzęsłowy. Ustrój nośny stalowy belkowy z płytą pomostową stalową ortotropową. Podpory wiaduktu stanowią dwa przyczółki żelbetowe pełnościenne z podwieszonymi skrzydłami.Parametry istniejących urządzeń dylatacyjnych:urządzenia dylatacyjne stalowe wielomodułowe PRinż Katowice typ ES, długość 1 szt. dylatacji 25,0 m , ilość dylatacji 2 szt.Zakres robót ogólnych obejmuje:Roboty przygotowawcze, organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót,Zmiana organizacji ruchu wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu przełożenie ruchu na jezdnię do Wrocławia,Wymiana istniejących urządzeń dylatacyjnych, Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni, Przywrócenie docelowej organizacji ruchu z odtworzeniem oznakowania poziomego.Zakres robót remontowych obejmuje:renowację zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej od strony szczeliny dylatacyjnej polegającą na jej oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym nową powłoką malarską o trwałości powyżej 15 lat,nową izolację ustroju nośnego i przyczółków w rejonie dylatacji na odcinku jej rozbiórki związanej z wymianą dylatacji i wykonania szczelnego połączenia z istniejącą,odtworzenie drenażu poprzecznego i podłużnego przed dylatacją i jego odprowadzenia, odtworzenie warstwy nawierzchni jezdni i kap rozebranych w zakresie związanym z wymianą dylatacji.Przewidziano wykonanie nowych dylatacji wielomodułowych o przesuwie całkowitym takim samym jak w stanie istniejącym. Na obiekcie w ciągu jezdni prawej od strony Wrocławia należy wykonać dylatację dziesięciomodułową z wkładką neoprenową, dostosowaną do przenoszenia przesuwów 400 mm, a od strony Krakowa dylatację czteromodułową z wkładką neoprenową, dostosowaną do przenoszenia przesuwów 160 mm. Obie dylatacje powinny być dostosowane do przenoszenia przesuwów poprzecznych wynoszących 40 mm i pionowych o przesuwie 35 mm.Wykonawca po wyborze producenta dylatacji, dostarczy rysunki warsztatowe dylatacji z rozwiązaniem jej zakotwienia w obiekcie (także skrzynki trawersowej). W razie konieczności należy uwzględnić w kosztach także ingerencję w konstrukcję stalową ustroju nośnego np. konieczność obniżenia blachy górnej konstrukcji stalowej stanowiącej półkę pod wnękę zakotwienia dylatacji.Zakres wymiany nawierzchni obejmuje frezowanie warstwy ścieralnej na całym obiekcie na grubość 3 cm i po około 15 m na dojazdach na grubość 4 cm oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej na tym odcinku.Zakres planowanych robót remontowych nie obejmuje zmian konstrukcyjnych obiektu, a także nie wpływa na zmianę wyglądu w odniesieniu do otaczającej zabudowy. Nie ulegną także zmianie żadne parametry techniczne obiektu takie jak geometria, długość całkowita, szerokość obiektu, rozpiętości teoretyczne przęseł i ich schemat statyczny. Nie przewiduje się żadnych zmian w konstrukcji przęseł i podpór obiektu.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przedstawienia harmonogramu robót. Materiały użyte do napraw muszą posiadać ważne Aprobaty Techniczne IBDiM lub CE. Zamawiający oświadcza, że sprawy związane ze zgłoszeniem robót, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, zostały uregulowane przez GDDKiA Oddział w Katowicach. Odpowiednie dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach