Przetargi.pl
Wymiana systemu sygnalizacji pożarowej wraz z integracją z pozostałymi systemami bezpieczeństwa

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
    Kopernika 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 37 10 409, fax. 71 37 10 402
    REGON: 02140952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana systemu sygnalizacji pożarowej wraz z integracją z pozostałymi systemami bezpieczeństwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) wraz z integracją z pozostałymi systemami bezpieczeństwa w budynku biurowo-szkoleniowym, będącym siedzibą Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. Kopernika 5 oraz Okręgowego Inspektoratu Pracy, wejście od strony Zielonego Dębu 22, na podstawie projektu wykonawczego, przedmiaru i Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SIWZ. 1.2. Przedmiot zamówienia, obejmuje prace i roboty budowlane i jest podzielony na następujące etapy: 1) Etap I – 3 kwartał 2019 r.: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie etapu I obejmują: a) wykonanie niezbędnego okablowania w części budynku należącej do OIP Wrocław, b) dostawę i montaż urządzeń w części budynku należącej do OIP Wrocław. 2) Etap II – 4 kwartał 2019 r.: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie etapu II obejmują: a) wykonanie niezbędnego okablowania w części budynku należącej do Ośrodka Szkolenia PIP, b) dostawę i montaż urządzeń w części budynku należącej do Ośrodka Szkolenia PIP. 3) Etap III – 2 kwartał 2020 r.: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie etapu III obejmują: a) wykonanie połączenia UTA z Państwową Strażą Pożarną, b) dostosowanie rozdzielni elektrycznych do SSP, c) wykonanie pełnej integracji nowoprojektowanego systemu SSP z istniejącymi w OSPIP systemami teletechnicznymi bezpieczeństwa. 4) Etap IV – 3 kwartał 2020 r.: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie etapu IV obejmują: a) pomiary elektryczne, b) demontaż starego SSP, c) uruchomienie SSP (w tym uzyskanie pozytywnego odbioru SSP przez Państwową Straż Pożarną), d) przeprowadzenie szkolenia (minimum 4 godziny) dla wybranych pracowników OSPIP i OIP oraz pracowników ochrony (około 15 osób) z obsługi nowego systemu SSP działającego w budynku w dwóch wyznaczonych terminach w okresie nie dłuższym niż 30 dni od uruchomienia SSP, e) wykonanie pozostałych prac niezbędnych do należytego wykonania umowy, zgodnie z ustawą Prawo budowlane i warunkami technicznymi. UWAGA! Prace należy prowadzić w dni powszednie od godz. 6:00 do godz. 17:00, prace uciążliwe dla pracowników Ośrodka od godz. 6:00 do godz. 8:00 lub od godz. 15:00 do godz. 17:00. 1.3. Szczegółowy termin wykonania każdego z etapów zostanie ustalony przez strony po dokładnym ustaleniu zakresu prac przypadających na każdy z etapów i zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawieniowego przez Wykonawcę harmonogramu. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt wykonawczy, przedmiar oraz STWiOR, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 4a, Załącznik nr 4b oraz Załącznik nr 4c do SIWZ. 2.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 3). 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 917, t.j.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane oraz prace związane z instalacją, montażem urządzeń. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników robót. 5. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-13:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem Zielińskim, tel. (71) 37 10 391. 6. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (14 maja 2019 r., godzina 12:00) w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział we Wrocławiu , nr rachunku 21 1010 1674 0035 3513 9120 0000 z dopiskiem „wadium – numer sprawy: OS-AAD.213.41.2019”. b) w formach niepieniężnych: 1) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądza, Wykonawca winien dołączyć do oferty kopię dokumentu, zgodnie z opisem w pkt. 3.2 i 3.3 rozdziału V SIWZ, oraz oryginał dokumentu w obwolucie foliowej, nie numerowany i nie parafowany. 4. Wszelkie czynności związane z wadium Zamawiający będzie wykonywał zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: 1. Wypełniony „Formularz ofertowy” – zgodnie z załączonym wzorem, 2. Wypełniony „Formularz asortymentowo-cenowy” – zgodnie z załączonym wzorem. Zaleca się, by oferta zawierała również potwierdzenie wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje analogiczne do treści art. 86 ust. 5 Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przedmiotowej informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści wzór oświadczenia (Załącznik nr 9) na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Oświadczenie Wykonawca składa w oryginale. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia analogicznie do treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach