Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70530 Szczecin, ul. Matejki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22
70530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
REGON: 1775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddział ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalatorskich polegających na wymianie Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, określonych jako etap I w załączonej dokumentacji projektowej, obejmujący ciągi komunikacji ogólnej poziomej i pionowej, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji technicznej IX piętra budynku. 2.Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze, w tym: - demontaż stolarki przeznaczonej do wymiany lub likwidacji, - wykonanie podkuć w ścianach, gdzie jest to niezbędne ze względu na pełne otwarcie stolarki oraz montaż ościeżnic kątowych. 2) montaż nowej stolarki drzwiowej, w tym ościeżnic wyposażonych w fabrycznie zamontowany elektrozaczep rewersyjny oraz kontraktron (natomiast w drzwiach, które nie będą wymieniane na nowe, instalacja zwory elektromagnetycznej wraz z kontraktronem), 3) roboty odtworzeniowe i wykończeniowe ścian i podłóg, 4) wymianę istniejącego systemu kontroli dostępu na kompleksowy system kontroli dostępu, tj.: - podział na strefy o różnym poziomie dostępu wraz z urządzeniami blokującymi (montaż w stolarce drzwiowej), -instalację domofonową, -urządzenia weryfikujące w postaci kart dostępowych, -okablowanie strukturalne i zasilające urządzeń SKD (Systemu Kontroli Dostępu), -oprogramowanie i urządzenia sterujące SKD, -włączenie SKD do istniejących instalacji obiektu, tj. zapewnienie współpracy z systemami ppoż. DSO – (Dźwiękowy System Ostrzegania), SAP (System Alarmu Pożarowego), wentylacja i oddymianie dróg komunikacji wewnętrznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł ( trzydzieści tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone: A. w pieniądzu. Wadium w tej formie należy wnieść przelewem, na konto Zamawiającego w banku PKO BP , o numerze 94 1020 5590 0000 0002 9330 7017 z tytułem przelewu „Wadium w postępowaniu na wymianę Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie ”. B. w formach bezgotówkowych, o których mowa w art. 45 ust. 6 Wykonawcy wadium w formie bezgotówkowej dostarczają w oryginale bezpośrednio do Centrum Zamówień Publicznych, pok. nr 230 (III piętro), od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 15.00, ul. Jana Matejki 22, Szczecin lub załączają do koperty zawierającej ofertę. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści dokumentu wadium musi wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie - w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 85 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, należy przedłożyć na okres przedłużenia terminu związania ofertą nowe wadium lub przedłużyć okres ważności wadium. Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie wniesienie w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Zwrot i zatrzymanie wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp - ust. 1 do 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice
Dodano: 2024-07-28 - „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17