Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację stacji paliw płynnych w kompleksie Mirosławiec (PKOB 1230).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację stacji paliw płynnych w kompleksie Mirosławiec (PKOB 1230).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację stacji paliw płynnych w kompleksie Mirosławiec (PKOB 1230). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Projekt Budowlany „Modernizacji Stacji Paliw Płynnych w kompleksie Mirosławiec’’ we wszystkich branżach. - Projekt Wykonawczy „Modernizacji Stacji Paliw Płynnych w kompleksie Mirosławiec’’ we wszystkich branżach. - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) związanych z „Modernizacją Stacji Paliw Płynnych w kompleksie Mirosławiec”. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: 1) robót ogólnobudowlanych w tym m.in.: rozbiórkowych z wywozem gruzu i innych elementów pochodzących z rozbiórki, ziemnych, drogowych, odwodnieniowych, montażowych, konstrukcyjnych, fundamentowych, izolacyjnych, murarskich, termoizolacyjnych budynku, dekarskich (wykonanie pokrycia dachu),montaż stolarki okiennej i drzwiowej, roboty wykończeniowe wewnętrzne - tynkarskie, malarskie, glazurnicze (podłogi, ściany sufity), budowa wiaty stalowej z zadaszeniem oraz posadowienie stalowych zbiorników dwupłaszczowych na fundamencie. 2) robót sanitarnych w tym m.in.: rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, wydołowania zbiorników paliwowych, demontażu i utylizacji instalacji paliwowych, montażowych, rozruchu, wykonanie instalacji paliwowej, wykonanie litrażowania zbiorników właściwym paliwem dla danego zbiornika; wykonaniu czynności odbiorowych z Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) i Głównym Urzędem Miar (GUM), wykonanie zewnętrznych sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych (rurociągi, elementy, urządzenia), instalacji wewnętrznych wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, 3) robót elektrycznych w tym m.in.: demontażowych, montażowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, wykonaniu rozdzielnicy, wykonaniu instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, uziemienia, wykonaniu badań i pomiarów elektrycznych i inwentaryzacji istniejącej instalacji wraz demontażem jej elementów, wykonaniu linii kablowej nn dla zasilania stacji, wykonaniu instalacji kamer monitoringu, instalacje oświetlenia terenu. 4) robót drogowych w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, wykonanie płyty szczelnej, nawierzchni z kostki betonowej i granitowej, krawężniki, wyspy, trawników. Podstawowe wielkości związane z realizacją zamówienia: Dane liczbowe: - powierzchnia działki ~ 570m², - powierzchnia przedmiotowej zabudowy 25,44m², - powierzchnie dróg placów i chodników 285m², - powierzchnie zielone (biologicznie czynne) 259,6m². UWAGA: Paliwo do litrażowania zbiorników dostarcza Użytkownik (WOG) Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Odstępstwa od wymagań podanych w niniejszej STWiORB mogą mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach, potwierdzonych uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania prac. Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy dokonać na 30 dni przed zamiarem rozpoczęcia prac, do prac można przystąpić jeżeli w ciągu tych 30 dni właściwy organ nie wniesie, w drodze decyzji, sprzeciwu i nie później niż po upływie 2 lat od określonego w zgłoszeniu terminu ich rozpoczęcia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin). 2) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji wykonawca przekaże do punktu zbiórki odpadów i przedstawi stosowne zaświadczenie o ich przekazaniu inspektorowi nadzoru. Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 4) Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również inne dokumenty dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 5) Wykonawca w ramach zawartej umowy złoży zawiadomienie o zakończeniu robót do ZWINB minimum 21 dni przed upływem terminu zakończenia umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami). 6) Przeprowadzenie rewizji wewnętrznej zbiorników w obecności inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego. 7) Opracowanie dokumentacji powykonawczej zbiorników, uzgodnionej i zatwierdzonej przez Wojskowy Dozór Techniczny. 8) Wykonanie próby drożności oraz szczelności zbiorników w obecności Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego. 9) Wykonanie litrażowania oraz legalizacji zbiorników przez Okręgowy Urząd Miar. 10) Pozostałe prace i czynności wynikłe z uwag Wojskowego Dozoru Technicznego oraz niezbędne do przekazania Zamawiającemu zbiorników gotowych do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 11) Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223720-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 37 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną