Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI WEWNĘTRZNEJ

Szkoła Policealna Nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15268 Białystok, ul. Czackiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 742 18 81 , fax. 85 742 18 81
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna Nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku
    ul. Czackiego 8
    15268 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 742 18 81, fax. 85 742 18 81
    REGON: 29000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI WEWNĘTRZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) Demontaż istniejących elementów; - zdemontować istniejące drzwi łącznie z futrynami oraz sprawdzić stabilność konstrukcji nadproża. b) Roboty wykonawcze: - w istniejące otwory zamontować drzwi dwuskrzydłowe. c) Wykończenie ścian: - po wykonaniu montażu stolarki ubytki wyrównać zaprawą wyrównawczą, węglarki wyszpachlować, - ścianę pomalować. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze Robót, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. UWAGA: zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie robót dotyczących wykonania prac związanych z wymianą stolarki wewnętrznej wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Ustalenia dotyczące wymiaru pracy zatrudnienia oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik Nr 7 do SIWZ). W/w wymagania stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach