Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2020-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 16720000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej wg wykazu (asortymentu) podanego w Załączniku Nr 2 (Specyfikacja zamówienia- Formularz cenowy) do niniejszej SIWZ. (CPV: 45421000-4 – stolarka drzwiowa) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 2 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składnia oferty) w formie elektronicznej oświadczenia jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument” 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w pkt 11 SIWZ ppkt 10 lit. c). 2)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3)W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. 4)W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ). 5)Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 1)Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2)Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy 3)Wypełnioną Specyfikację zamówienia – Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Zał. nr 2 do SIWZ). 4)Oświadczenie o zaoferowaniu produktów o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniających wymagania obowiązujących norm oraz posiadających aktualne dokumenty dopuszczające je do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ). 5)Oświadczenie o zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ). W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej, zewnętrznych podokienników oraz wymiana uszczelek z gąbki do klap okien dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowiecku ul. Ludowa 44
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-08-07 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostarczeniu i zamontowaniu przeszkleń na sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce.
Dodano: 2020-04-28 - „Dostawę drzwi i zabudowy aluminiowo-szklanej do pomieszczeń różnych jednostek Politechniki Białostockiej”
Dodano: 2020-03-10 - Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2019-10-14 - „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku dworca PKP przy ul. Kolejowej w Grajewie”
Dodano: 2019-10-03 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
Dodano: 2019-09-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych oraz wymiana stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2019-08-30 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielska 5A w Suwałkach.
Dodano: 2019-08-29 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane w zakresie zmian w elewacji zewnętrznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami na parterze od strony ul. Lipowej 20 lokal nr3U w Białymstoku.
Dodano: 2019-07-25