Przetargi.pl
Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Jarosław, Sandomierz, Kielce, Tomaszów Mazowiecki i Nowy Glinnik

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4552140, 4552149, 4557402 , fax. 012 4554323
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Montelupich 3 3
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, fax. 012 4554323
    REGON: 01126394600299
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Jarosław, Sandomierz, Kielce, Tomaszów Mazowiecki i Nowy Glinnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Jarosław, Sandomierz, Kielce, Tomaszów Mazowiecki i Nowy Glinnik, w zakresie: ? Wymiana starych okien i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe rozwieralne i rozwieralno-uchylne z PCV; ? Wymiana starych drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą; ? Uzupełnienie tynków oraz malatury ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki; ? Uzupełnienie tynków oraz wyprawy elewacji ościeży zewnętrznych; ? Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy powlekanej w kolorze odpowiadającym kolorystyce elewacji; ? Częściowa wymiana parapetów wewnętrznych na parapety PCV; ? Zabezpieczenie stanowiska robót w trakcie ich realizacji oraz uporządkowanie po ich zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych oraz: 1) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie realizowanych robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20.000,00 zł. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt.1 - 2 spełniać łącznie; 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, składa każdy z wykonawców. 3) decyzji o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 5) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach