Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okienno-drzwiowej w budynkach A, B, C, D, F i G wraz z dociepleniem ścian w budynkach A i B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okienno-drzwiowej w budynkach A, B, C, D, F i G wraz z dociepleniem ścian w budynkach A i B. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Oświadczenia, że oferowane materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające je do stosowania i obrotu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, każda za minimum 3 000 000 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 1 robota w otwartej (czynnej) jednostce służby zdrowia. -wyznaczy na kierownika budowy osobę posiadającą uprawnienia czynne ogólnobudowlane. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż: 500 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.2), Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych robót, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.2) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 6 do SIWZ. 5. Dokument stwierdzający, że osoba wyznaczona na kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, określone w pkt. III.2), wraz z załączonym do niego aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę określoną w pkt III.2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa klatki schodowej (strona od ul. Obozowej), przebudowa łazienek od strony ul. Obozowej w budynku IBS PAN
Dodano: 2016-06-22 - WYMIANA DRZWI W ROZDZIELNIACH BUDYNKU VGB ORAZ NAPRAWA KOSTKI BETONOWEJ NA GŁÓWNYM PARKINGU III ODDZIAŁU ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16
Dodano: 2016-04-20 - WYMIANA OKIEN W BUDYNKU NR 20
Dodano: 2016-04-07 - Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie przy Al. Armii Krajowej 38
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana okien i drzwi w budynkach Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Nowe Litewniki
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu dwóch sal w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 Warszawie (znak sprawy ZP- 70/15)
Dodano: 2015-07-22 - WYMIANA OKIEN W POMIESZCZENIACH NR: 171, 173, 175, 90A, 90B, 90C, 219 W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Dodano: 2015-06-22