Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka

Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3261101 , fax. 022 812 0439
  • Data zamieszczenia: 2011-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
    ul. Chełmżyńska 1 1
    04-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3261101, fax. 022 812 0439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka. 2. Zakres robót: 1) wymiana starych okien i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe rozwieralne i rozwieralno-uchylne z PCV w lokalach mieszkalnych; 2) zainstalowanie nawiewnika samoczynnego higrosterowanego w każdym oknie; 3) obróbka masą tynkarską ościeży wewnętrznych (biały kolor) i filarka zewnętrznego (jak kolor w elewacji); 4) transport na terenie objętym zamówieniem; 5) utylizację starej stolarki okiennej; 6) udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników oraz przekazanie gwarancji udzielonej na piśmie; 7) zabezpieczenie stanowiska robót w trakcie ich realizacji oraz uporządkowanie po ich zakończeniu. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45421100-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót oraz wykazem miejscowości, budynków, adresów oraz ilością i wymiarami stolarki okiennej przewidzianej do wymiany. 5. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru okien przed ich wymianą w celu uściślenia typowych wymiarów podanych przez Zamawiającego oraz uzgadniania z najemcami lokali mieszkalnych terminów dokonania wymiany stolarki okiennej. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres prac określają: 1) wykaz budynków, adresów oraz ilości i wymiary stolarki okiennej przewidzianej do wymiany stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) przedmiar stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ; 8. Na podstawie załączonego przedmiaru robót należy sporządzić kosztorys ofertowy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy na każde żądanie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach