Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, w 2009 roku.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3442139 w. 37 , fax. 041 3446647
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20 20
    25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3442139 w. 37, fax. 041 3446647
    REGON: 26026928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na wymianie stolarki okiennej i drzwi balkonowych na stolarkę z PCV w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane na terenie Gminy Kielce w nieruchomościach zamieszkałych i użytkowanych przez lokatorów mieszkań. Pełny zakres robót obejmuje: wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki; wykucie istniejącej stolarki z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy; wykonanie nowej stolarki i montaż, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie i pomalowanie glifów zewnętrznych i wewnętrznych; demontaż i ponowny montaż parapetów od strony mieszkania (w razie potrzeby); demontaż i ponowny montaż blaszanych parapetów zewnętrznych (w razie potrzeby) wraz z uszczelnieniem; zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywozem gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu, z terenu rozbiórki na miejsce utylizacji. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Druk nr 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN ( słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp; - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej lub remontowej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 PLN(brutto); - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował tj. dysponują co najmniej 1 osobą kadry technicznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wymagane są jako załączniki do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie warunki Wykonawca spełnił. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty; 2. Kosztorys ofertowy; 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie art. 22 ust.1, a pośrednio art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej lub remontowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 PLN (brutto) - z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania, opisem wraz z załączeniem dokumentów ( np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 10. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadających stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przewidzianych do realizacji zamówienia - należy wykazać co najmniej 1 osobę kadry technicznej przewidzianą przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wraz z informacją o stażu pracy, z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę (ważne na dzień otwarcia ofert); 11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN; 12. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do stosowania w budownictwie: certyfikat zgodności (np. ITB) lub deklaracja zgodności poparta wymaganymi badaniami i certyfikatem potwierdzającym wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami; 13. Kopia dowodu wniesienia wadium; 14. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 15. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; 16. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy Pzp; 17. Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku gdy ubezpieczenie ( np. polisa ) o którym mowa w pkt 11 obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia w tym okres gwarancyjny. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4,5,6,7,8 niniejszego rozdziału, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) w zakresie pkt 7 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach