Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W OPATOWIE

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W OPATOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Biura Powiatowego ARiMR w Opatowie przy ul. Sempołowskiej 3 obejmująca: -ocieplenie budynku i wykonanie nowej elewacji, -remont dachu oraz wymianę instalacji deszczowej, -wymianę instalacji c.o. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ), -projektem budowlanym (projekt, jeżeli byłby potrzebny do wyceny robót, jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego; dokumentacja jest udostępniona dzięki uprzejmości współwłaściciela budynku tj. Powiatu Opatowskiego, który posiada projekt termomodernizacji obejmujący cały budynek i zakończył już inwestycję swojej części budynku), -umową, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy: -wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą i sztuką budowlaną, z zachowaniem najwyższej jakości i estetyki, -wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z w/w zakresem, przy użyciu własnych materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym, jak i finalnym, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, -prowadzenie wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione, zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, -zabezpieczenie terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., -wykonanie oraz terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, -zapewnienie bezpiecznego korzystania z pomieszczeń Biura Powiatowego ARiMR w Opatowie, -dbanie o porządek na terenie robót, o schludny jego wygląd oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, -zorganizowanie na własny koszt zaplecza socjalno-magazynowego dla potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia, -po zakończeniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni od dnia odbioru końcowego - uporządkowanie terenu robót, usunięcie wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza socjalno-magazynowego. Inne wymagania: -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego szkody wynikłej przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie ją na własny koszt. -Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: - 4 000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące zł 00-100gr.) Forma wniesienia wadium określona w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 88203000451110000000438610 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - TERMOMODERNIZACJĘ BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W OPATOWIE 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (pkt 10 niniejszego rozdziału). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa wart. 46 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach