Przetargi.pl
„Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Elblągu przy ul. A. Mickiewicza 43”.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 52 54 100
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 52 54 100
    REGON: 001022914
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Elblągu przy ul. A. Mickiewicza 43”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, pod nazwą: „Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Elblągu przy ul. A. Mickiewicza 43”. 2. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym obiekcie tj. w siedzibie Urzędu Skarbowego w Elblągu przy ul. Mickiewicza 43. Budynek na czas realizacji przedmiotu zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania określono w: 1) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wykazie stolarki okiennej - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Przedmiarze robót budowlanych - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) projekcie Umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) dokumenty wymienione w Dziale VIII.III ETAP 3 - ust. 1 pkt 1-4 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów; 2) odpowiednie dokumenty wymienione w Dziale VIII.III ETAP 3 – ust. 2 pkt 1-2 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, 3) w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może zażądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, - jeżeli nie wynika to z treści zobowiązania, o którym mowa w Dziale VIII.I ETAP I ust. 1 pkt 5) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach