Zespół Szkół Ekonomicznych w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-401 Zielona Góra, ul. Długa 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 454 45 50 , fax. 0-68 454 45 54
- Data zamieszczenia: 2010-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych w Zielonej Górze
ul. Długa 5 5
65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0-68 454 45 50, fax. 0-68 454 45 54
REGON: 97075187300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana stolarki okiennej w Sali Logistyki w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Długiej 5 w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Sali Logistyki w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Długiej 5 w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez PROINSTAL P.P.U.H. w Zielonej Górze, ul. Poznańska stanowiącą załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 2.3. zestawieniem stolarki stanowiącym załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. instalowanie okien z PCW, 3.2. roboty w zakresie usuwania gruzu. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR, o której mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 5.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 5.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 5.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 5.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy; 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 7.1.kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 20 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsek.bipzielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont istniejących okien polegający na wymianie okien drewnianych na drewniane
Dodano: 2016-07-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach będących w administracji ZGM Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-08 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach , będących w administracji ZGM Sp. z o.o.
Dodano: 2014-07-16 - Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - Etap I. Wymiana okien w Pałacu Książęcym
Dodano: 2014-03-20 - Wymiana okien w budynku kotłowni na gaz
Dodano: 2013-11-22 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane, zespolone w lokalach komunalnych w Żarach wpisanych do rejestru zabytków i znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej , będących w administracji ZGM Sp. z o.o.
Dodano: 2013-08-30 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach , będących w administracji ZGM Sp. z o.o.
Dodano: 2013-07-17 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku głównym szkoły, w sali gimnastycznej oraz w budynku mieszkalnym
Dodano: 2013-04-11 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV wraz z podokiennikami wewnętrznymi w budynku internatu
Dodano: 2012-01-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV
Dodano: 2011-08-11