Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV

Urząd Gminy w Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Armii Krajowej 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3777021 , fax. 068 3772336
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żaganiu
    ul. Armii Krajowej 9 9
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 3777021, fax. 068 3772336
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV Zakres robót: - demontaż starej drewnianej stolarki okiennej; - montaż nowej stolarki okiennej z PCV; - demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - montaż parapetów wewnętrznych z płyty MDF; - montaż parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo - tytanowej; - uzupełnienie tynków uszkodzonych powierzchni, szpachlowanie 1 x malowanie farbą emulsyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminazagan.pl/zamowienia_publiczne/155/128/Wymiana_stolarki_okiennej_drewnianej_na_nowa_z
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach