Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz zapleczu sportowym I LO Chełm

I Liceum Ogólnokształcące im. St. Czarnieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Czarnieckiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 565 38 85 , fax. 0-82 565 38 84
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. St. Czarnieckiego
    ul. Czarnieckiego 8 8
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 565 38 85, fax. 0-82 565 38 84
    REGON: 00071277500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz zapleczu sportowym I LO Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz zapleczu sportowym I LO Chełm. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykucie muru z ościeżnic drewnianych; 2) montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV; 3) obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne; 4) tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne na ościeżnicach i pasach ściennych; 5) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ościeża; 6) podmurowanie od dołu okien; 7) tynki wewnętrzne zwykłe wykonane ręcznie; 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; 9) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi; 10) wyprawę elewacyjną cienkowarstwową; 11) demontaż i ponowny montaż drabinek w sali gimnastycznej. Szczegółowy zakres rzeczowy określa przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ). W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) umożliwienie wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę, 4) przekazywanie inspektorowi nadzoru, informacji dotyczących realizacji umowy oraz umożliwienie przeprowadzenia kontroli ich wykonania, 5) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 6) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, 7) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 8) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 9) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz., 10) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań , pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia, 11) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne , opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, 12) organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru ( w tym atesty, aprobaty, techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 13) zastosowanie niezbędnych możliwych środków, celem ochrony dróg i obiektów inżynierskich prowadzących na teren budowy przed uszkodzeniami, które mogą spowodować roboty, transport lub sprzęt Wykonawcy, jego dostawców lub Podwykonawców, w szczególności Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu na teren budowy i z terenu budowy, 14) pokrycie kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 15) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.1lo.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach