Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej

Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. 1 Maja 82
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 855 22 14 , fax. 0-81 855 29 82
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej
    ul. 1 Maja 82 82
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 855 22 14, fax. 0-81 855 29 82
    REGON: 00018729200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcez.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej Regionalnego Centrum Edukacji w Lubartowie, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik do SIWZ i umowy. 2. Wymiary okien i drzwi określone zostały w książce przedmiarów. Zamawiający zastrzega, że dokładność pomiaru otworów zawiera się w przedziale od 95% do 105% rzeczywistego wymiaru (długość, szerokość). 3. Na roboty opisane w punkcie pierwszym składa się: 1) Demontaż Przed przystąpieniem do rozbiórek należy wykonać odpowiednie rusztowania. Prace rozbiórkowe należy wykonać zgodnie z wskazaniem prze inwestora i schematem wymiany stolarki. Należy rozebrać parapety zewnętrzne z blachy i przystąpić do rozbiórki okien. 2) Transport Stolarkę z rozbiórek należy składować wyznaczonym miejscu w ten sposób żeby była możliwość załadowania na środki transportowe . Transport materiałów z rozbiórek można przewozić taczkami lub przenosić bezpośrednio na środki transportu samochodowego. 3)Sprzęt Do prac rozbiórkowych wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprawnym sprzętem: piły ,przecinaki ,młotki , taczki i inny drobny sprzęt niezbędny do wymiany stolarki. 4) Montaż Montaż okien aluminiowych szt. 5. Do produkcji należy pobrać wymiary z natury każdego otworu okiennego przed przystąpieniem do wykonania Powinien odbywać się z odpowiednich rusztowań Okna zaprojektowano w systemie ALUPROF -MB 60 - szyby 4/14 Ar/33 , szyba bezpieczna od wewnątrz ,zwykła od zewnątrz - szczelność przecieków wody - nie dopuszcza się przecieków - konstrukcja wzmocniona z podziałem na trzy równe kwatery pionowe i po osiem poziomych skrajnych pól zgodnie z schematem .Środkowa kwatera 4 pola. - skrzydła stałe z podziałem na kwatery i jedną kwaterą uchylno rozwieralną - rodzaj okuć skrzydła uchylno - rozwieranych: okucia obwiedniowe operowane skrzydłem uchylno rozwieranym przy użyciu klamki i pręta z możliwością otwierania z podłogi Okna należy wstawiać w otwory i wypoziomować , skorygować pion i zaklinować. Montowanie ościeżnic montować za pomocą łączników . Zamocowane okna należy uszczelnić pianką poliuretanową i zabezpieczyć kitem trwale plastycznym. Ubytki tynku należy uzupełnić odpowiednimi zaprawami z gotowych mieszanek. Przed przystąpieniem do malowania należy wyrównać i wygładzić powierzchnie przeznaczone do malowania a następnie zagruntować Po wyschnięciu tynku i oczyszczeniu z kurzu powierzchnie należy pomalować farbami emulsyjnymi. Po ustawieniu okien należy sprawdzić sprawność działania skrzydeł przy otwieraniu i zamykaniu ,ewentualnie wyregulować. Po zakończeniu wszystkich prac należy zamontować podokienniki z blachy stalowej powlekanej. Teren po pracach rozbiórkowych należy posprzątać i doprowadzić do należytego ładu . 5)Normy i świadectwa PN-88/B-10085 Stolarka budowlana Okna i drzwi. Wymogi i badania. Wytyczne projektowania i wykonania przeszkleń z szyb zespolonych. Instrukcja nr 183 ITB Warszawa 1975 Album typowej stolarki okien i drzwi balkonowych Farby emulsyjne /dynspensyjne/ do wymalowań wewnętrznych budynków PN- 62/C-81502 Szpachlówki i kity szpachlowe. Metody badań BN-80/617-02 Farby emulsyjne nawierzchniowe Polinit BN- 84/6117-05 Farby emulsyjne do wymalowań wewnętrznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:1.900,00 zł(słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 zł). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Wymiana stolarki okiennej 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie, Bank Spółdzielczy w Lubartowie Nr konta: 49870700060021273620000003 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. 1-go Maja 82, 21-100 Lubartów, w sekretariacie, pok. 21, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. b) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. c) W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie z Ustawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcez.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach