Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225651560, , fax. 225651560
REGON: 015259663 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu nr 83 przy ul. Batorego 35 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu nr 83 przy ul. Batorego 35 w Warszawie, Budynek Przedszkola nr 83 znajduje się przy ul. Batorego 35 w Warszawie. Nr ew. działki 3/3 z obrębu 0103. Projekt Wykonawczy został wykonany przez Halinę Kostrzewa. Usługi –projektowanie architektoniczne. 05-840 Brwinów ul. Wesoła 5. Zostało wykonane Zgłoszenie do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu m. st. Warszawy dla Dzielnicy Mokotów rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. W skład dokumentacji projektowej projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STW i OR zamieszczone w materiałach przetargowych. Na zamówienie składają się następujące roboty: ROBOTY BUDOWLANE 1.Roboty rozbiórkowe -demontaż istniejących okien. - demontaż istniejących parapetów wewnętrznych z lastriko gr. 6 cm. - skucie tynku z glifów wewnętrznych -demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej 2. Roboty budowlane -wymiana okien na okna PCV -wymiana parapetów wewnętrznych na lastrykowe na zamówienie gr. 6 cm. -wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy ocynkowanej gr. 0,6 mm. -remont glifów wewnętrznych po wymianie okien, ( po uprzednim skuciu tynków) wykonanie narożników aluminiowych, wykonanie tynku gipsowego -dwukrotne malowanie ścian okiennych wewnątrz budynku oraz glifów wewnętrznych na kolor ścian w pomieszczeniach -ewentualne naprawy uszkodzeń elewacji powstałych w trakcie robót budowlanych z odtworzeniem dawnych tynków o grubym uziarnieniu II. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy funkcjonującym obiekcie w którym przez cały rok będą prowadzone zajęcia ( z wyjątkiem dni świątecznych). Należy przewidzieć ograniczoną dostępność do poszczególnych pomieszczeń oraz konieczność ich zabezpieczania przed zapyleniem i wszelkiego rodzaju uszkodzeniami. Przy odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia pomieszczeń w których prowadzone były roboty. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót ustalającego kolejność wymiany okien i wykonania pozostałych robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Prowadzone roboty należy trwale oddzielić od miejsc funkcjonowania przedszkola miejsc i gdzie przebywają z dzieci. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRAC 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. 2018 poz.108 ze zm.) dalej k. p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8300,00 (słownie: osiem tysięcy trzysta 00/100 zł)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, t.j. Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
Dodano: 2024-07-05 - Wykonanie prac budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej z PCV oraz w konstrukcji drewnianej wraz z demontażem starych okien i drzwi balkonowych zamontowanych w lokalach komunalnych.
Dodano: 2024-07-05 - Remont 3 wieżyc (tzw. belwederów) na dachu budynku D Kancelarii Sejmu.
Dodano: 2021-03-16 - Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Służewiec”, „Wierzbno”, „Wiśniowa”, „Madalińskiego”, „Konduktorska” i „Polkowska”.
Dodano: 2021-02-25 - Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Służewiec”, „Wierzbno”, „Wiśniowa”, „Madalińskiego”, „Konduktorska” i „Polkowska” ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy zakończonego zawarciem umowy ramowej.
Dodano: 2021-02-10 - Remont 3 wieżyc (tzw. belwederów) na dachu budynku D Kancelarii Sejmu
Dodano: 2020-12-22 - Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Służewiec”, „Wierzbno”, „Wiśniowa”, „Madalińskiego”, „Konduktorska” i „Polkowska”
Dodano: 2020-12-14 - Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Służewiec”, „Wierzbno”, „Wiśniowa”, „Madalińskiego”, „Konduktorska” i „Polkowska” ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy zakończonego zawarciem umowy ramowej.
Dodano: 2020-12-10 - Wymiana okien w sali sportowej przy Zespole Szkół w Starym Bosewie
Dodano: 2020-08-13 - Wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2020-08-13