Przetargi.pl
Wymiana okien w sali sportowej przy Zespole Szkół w Starym Bosewie

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-210 Długosiodło, T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 6423650, 29 7412512, , fax. 29 7412526
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    T. Kościuszki 2
    07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. 29 6423650, 29 7412512, , fax. 29 7412526
    REGON: 55066811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dlugosiodlo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w sali sportowej przy Zespole Szkół w Starym Bosewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje wymianę okien drewnianych na nowe konstrukcje aluminiowe. Demontaż starych okien wykonanych z profili drewnianych obejmuje wymontowanie poliwęglanu, wycięcie konstrukcji drewnianej utylizację starych materiałów. Wykonanie nowych konstrukcji okien fasadowym MB SR 50N,rozmiar słupa 145mm, słupy alumi-niowe z przekładką termiczną, konstrukcja wykonana na podwójnym słupie, gdzie jeden słup zasto-sowano jako wzmocnienie blaszanej konstrukcji hali, słup włożony między dwie blachy faliste kon-strukcji i skręcony wkrętami fasadowymi o grubości 5,5mm, drugi słup dokręcany do pierwszego służący do zamontowania poliwęglanu, jako wypełnienie zastosowano poliwęglan bezbarwny gru-bości 32mm typ 5M o współczynniku przenikania 1,2 W/m2*k. Słupy fasadowe gięte w łuku. Mon-taż konstrukcji szczelny na fartuchy z epdm lub fartuchy w płynie. Rysunki techniczne stanowią zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiot Umowy obejmuje również wykonanie robót, które nie są wyszczególnione w Umowie, załącznikach do Umowy, a są niezbędne dla prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, oraz których konieczność można było przewidzieć na podstawie dokumentacji przetargowej, obowiązujących norm i przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych. 2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wy-konania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom z zastrzeżeniem postanowień o zmianie Umowy. Cena oferty sta-nowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 4. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SIWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakre-su przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Za-mawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym. 5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, dlatego też zaleca się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenu obej-mującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Materiały, które wykorzysta Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpo-wiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych i wymaganiom prze-targowym. 7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Umowie. 8. Według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych zamówienie obejmuje: 45.42.11.32-8 – instalowanie okien; 45.42.11.00-5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 9. W przypadku, gdy w SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający może dopuścić materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 10. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych dla danego typu rozwiązań, nie są ob-owiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowlane (np. demontaż i montaż okien) przez cały okres realizacji danych robót w ilości zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Funkcje wskazane powyżej mają jedynie charakter przykła-dowy i zostały wskazane celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwy-konawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z reali-zacją robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia. 12. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania za-mówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wy-konawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wyko-nawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywią-zania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 13. Zatrudnienie ww. osób na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania danych czynności przez czas niezbędny dla ich wykonania w ra-mach zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez praco-dawcę (Wykonawcę/podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę) przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę. 14. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca przed podpisaniem Umowy złoży Zamawia-jącemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę. Wykonaw-ca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu Wykaz pracowników, celem wypełnienia powyższego zobowiązania. 15. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonaw-ców/dalszych podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania Zamawiające-mu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji robót przez podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, Wykazu osób, które będą realizować zamówienie na rzecz podwykonawcy/dalszego podwykonaw-cy, wraz z oświadczeniem Podwykonawcy/dalszego podwykonawcy, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 16. Oświadczenie o którym mowa w pkt 16 i 17 powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynno-ści wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonaw-cy/podwykonawcy/dalszego podwykonawcy. 17. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę / podwykonawcę / dalszego podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy / podwykonawcy / dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zo-stał sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. b) do okazania dokumenty potwierdzające bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę/ podwykonaw-cę/dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 18. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 13 czynności, prze-rwy ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiają-cego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować nałożeniem sankcji określonych we wzorze umowy stanowią-cym Załącznik nr 3 do SIWZ (kary umowne, niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych - możliwość odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonaw-cy). 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamó-wienia w celu weryfikacji wykonywania przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwyko-nawcę obowiązku wskazanego w pkt 13. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/ podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Pań-stwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (wg załącznika nr 2 do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu b) nie podlega wykluczeniu c) korzysta/ nie korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzysta/nie korzysta przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. Jeżeli dotyczy: 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 4) Pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach