Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
- Data zamieszczenia: 2011-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103 103
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w pokojach biurowych O/ZUS Biłgoraj ul. Krzeszowska 62a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Sali Obsługi Klienta oraz pokojach biurowych budynku administracyjnego Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62 a. 2. Zakres robót obejmuje: Wymianę okien z profili aluminiowych na okna PCV w istniejącej fasadzie aluminiowej budynku: a) Parter - Sala Obsługi Klienta: - okna uchylno-rozwierane o wymiarach 150x240 cm w ilości 5 szt. - okna stałe o wymiarach 150x240 cm w ilości 4 szt. - okno uchylno-rozwierane 117x165 cm w ilości 1 szt. b) I piętro - pomieszczenia biurowe: - okna uchylno-rozwierane o wymiarach 150x240 cm w ilości 28 szt. c) II piętro - pomieszczenia biurowe: - okna uchylno-rozwierane o wymiarach 150x240 cm w ilości 18 szt. d) wymianę obróbek blacharskich przy wymienianych oknach, e) Wymianę okładziny wewnętrznej fasady z płyt gipsowo - kartonowych z izolacją cieplną z wełny mineralnej przy wymienianych oknach. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.06.2011r. do godz. 11:00 w wysokości 2.000 zł. Słownie: dwa tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 17.06.2011r. do dnia 16.07.2011r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na zamontowane okna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W DWORZE W ZESPOLE DWORSKO-PARKOWYM W KRZYWDZIE
Dodano: 2016-07-05 - wymiana stolarki okiennej w budynku pałacu w Swarzędzu
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą w budynku nr 1 Dom Żołnierza przy ul. Żwirki i Wigury w Lublinie, w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr rej.: A845
Dodano: 2015-04-22 - Termorenowacja budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie-I etap
Dodano: 2014-10-30 - Wykonanie prac remontowych w budynku szkoły i internatu Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 i 12 w zakresie: Wymiany drewnianej stolarki okiennej na typ PCV: w budynku dydaktycznym szkoły, w świetlicy internatu, Remont klatki schodowej w internacie.
Dodano: 2014-10-15 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie.
Dodano: 2014-08-18 - Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
Dodano: 2014-08-08 - ZESPÓŁ PAŁACOWO - PARKOWY W RADZYNIU PODLASKIM. Wymiana stolarki okiennej elewacji wschodniej skrzydła zachodniego oraz elewacji południowej korpusu głównego pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2014-05-30 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie
Dodano: 2014-05-21 - Remont pomieszczeń świetlicy - Wiejskiego Centrum Kultury w Krępie
Dodano: 2014-05-19